جملات زیبای عاشقانه از بزرگان

شوق دیدارِ تو مانند همان وقتِ اذان…

روزه داری که به یک جرعه ی آبی برسد
*

*

*
دلم را دوست دارم؛

وقتی برایِ تو تنگ می‌شود

وَ تو را دوست ندارم

که دلتنگَ‌م می‌کنی…

تــــــﻮ

ﻣﯽﺗﻮﺍﻧــــﯽ ﻧﯿــــﺎﯾﯽ،

ﻭﻟــــﯽ ﻣﻦ

ﻧﻤﯽﺗﻮﺍﻧــــﻢ، ﻣﻨﺘﻈﺮﺕ ﻧﺒــــﺎﺷﻢ…  
*

*

*
همه به دنبال حال خوش هستیم

حال خوش یعنی بوی سیب,عطر گل,آسمان,

کودکی خندان,مادر,موسیقی,باران,طعم غذای دلخواه

,نوازش,بوسیدن و…

شاید نمی دانیم…

شاید نمی خواهیم…

شاید…
 
*

*

*
 
صـد نامه فرستادم

صد راه نشان دادم

یا نـامه نـمـی خوانی

یا راه نـمـی دانی ….
*

*

*
 
صدنامه نوشتیم و جوابی نفرستاد

اینهم که جوابی نفرستند ، جوابی است …
 
*

*

*
 
تلخیه اعتماد به یک بی سر و ته ،

مانند تلخیه روشن کردن یک سیگاره سرو ته است…
 
*

*

*
و دیگر جوان نمی شوم ! نه به وعده عشق و نه به وعده چشمانت !

و دیگر به شوق نمی آیم ، نه در بازی باد و نه در رقص گیسوانت …

کجا شکفتن دل آخرین نفس را زد ؟؟؟
 

جملات عاشقانه از محمد رضا عبدالملکیان
*

*

*
 
ای رفته ز دل، راست بگو، بهر چه امشب

با خاطره ها آمده ای باز به سویم؟

گر آمده ای از پی آن دلبر دلخواه

من او نیم، او مرده و من سایه اویم!
*

*

*
 
شادی یادت رفت که غم یادت رفت

قولی که ندادیم به هم یادت رفت!

مانند عروسکی ته ِ انباری

خوابی بودم که صبحدم یادت رفت
 
 
جملات عاشقانه از سید مهدی موسوی
 
*

*

*
 
ته دیگ عشق اول را هر چقدر که بسابی ،

چه با اسکاج دوست داشتن های بعدی

چه با سیم ظرفشویی عاشق شدن های بعدی

از دلـت پاک نمی شود

حالا تو هی بساب

بساب و از صدای ناهنجارش سر درد بگیر … !!
 
*

*

*
خـ ـوب کـه فـ ـکر مـی‌کنـ ـم

مـی‌بینــ ـم آن روزهـا هـم ..

هیـ ـچ چیـزمـان بـ ـه هـم نمـی‌خـ ـورد

درسـ ـت مثـل حـالا کـه هیـ ـچ چیـزمـان بـه هـم نـ ـمـی‌خــورَد

مـ ـگر حـال‌مـان ، از هـ ــم…
 
*

*

*
من اگر روزی هم از تو بگذرم ،

از رئیس آن کارخانه ای که همچنان به تولید عطری

که تو می زدی ادامه می دهد ،

نـــــخـــــواهـــــــــم گــــذشــــــت….
*

*

*
تمام دختران باید شعری داشته باشند

که برای آنها نوشته شده باشد…

حتی اگر لازم باشد برای اینکار

آسمان به زمین بیاید…
 
جملات عاشقانه از براتیگان
*

*

*
به او بگویید
 
دیگر ” او ” های نوشته هایم را
 
به خود نگیرد
 
از این به بعد ” او ” دیگر آن ” او ” نیست . . .!!!
*

*

*

ما به همین هست ها و نیست ها

عادت کرده ایم…

گاهی هست، گاهی نیست…
 
جملات عاشقانه از سید علی صالحی
 
*

*

*
ﺩﻟـﻢ ﻣـﯽ ﺧـﻮﺍﻫـﺪ . . .

ﯾـﮏ ﻣـﯿـﺲ ﮐـﺎﻝ ﺑـﺎﺷـﻢ ﺑـﺮﺍﯾـﺖ . . .

ﺷـﻤـﺎﺭﻩ ﺍﯼ ﮐـﻪ . . .

ﺳـﯿـﻮﺵ ﻧـﮑـﺮﺩﻩ ﺑـﺎﺷـﯽ !

ﺯﯾـﺮ ﻟـﺐ . . . ﺗـﮑـﺮﺍﺭﻡ ﮐـﻨـﯽ . . .

ﺑـﻪ ﯾـﺎﺩﻡ ﻧـﯿـﺎﻭﺭﯼ .. .

ﺩﻟـﻢ ﻣـﯽ ﺧـﻮﺍﻫـﺪ . . .

ﺑـﯽ ﺍﺟـﺎﺯﻩ ﯼ ﺗـ ـﻮ . . .

ﭘـﺎﺩﺷـﺎﻫـﯽ ﮐـﻨـﻢ ﺩﺭ ﻧـﺎﺧﻮﺩ ﺁﮔـﺎﻫـﺖ …
 
*

*

*
تمامی چیزهایی که دوست می‌دارم، از آن من نیست!

دریـا از آن من نیست

پاییز از آن من نیست

عشـقت از آن من نیـست

تنها،

زخمم، از آنِ من است…!
 
جملات عاشقانه از غاده السمان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد