اس ام اس عاشقانه غمگین


 اس ام اس عاشقانه غمگین 


برایم دعا کن
اجابتش مهم نیست نیاز من به ارامشی است که
بدانم تو به یادم هستی

========اس ام اس عاشقانه غمگین========

یاد تو
حس قشنگی است که در دل
دارم
چه تو باشی چه نباشی
"نگهش میدارم"

========اس ام اس عاشقانه غمگین========

هر روز غرووب دلتنگتم / دوباره تنها میشینم
هروقت که بارون میباره / تو رو کنارم میبینم  

========اس ام اس عاشقانه غمگین========

اگه هنوز می تونی کنار عشقت بشینی و باهاش باشی قدرشو بدون
قدر این لحظه های قشنگو بدون
چون هیچوقت دوباره تکرار نمی شن درست مثل زندگی می مونه که فقط یه بار فرصت داری
همین الان قدر همو بدونین

========اس ام اس عاشقانه غمگین========

تنها برای دل تنهام
اونی رو که دوسش داشتم هیچ وقت نفهمیدو به پای احترام گذاشت

========اس ام اس عاشقانه غمگین========

این نیمه شب که همگان درخوابندبیتودرحیاط خانه چندنخ سیگاررابوسه میزنم پشت سرهمطعم تورادارندسالهاست که رفته ای امانه
خاطراتت رفته اندونه شبهای بیداری باسیگار

========اس ام اس عاشقانه غمگین========

اهنگها تنهایی را تسکین میدهند
اما تسکین تنهایی تسکین درد نیست

========اس ام اس عاشقانه غمگین========

اونی که وقتی دانشگاه قبول شد بهم خبر داد  ازش پرسیدم من چندمین نفری هستم که با خبر شدم بهم گفت مگه من غیر از تو کس دیگه ای دارم اما حالا

========اس ام اس عاشقانه غمگین========

نه اینکه زانو زده باشم نهفقط نبودنت سنگین است

========اس ام اس عاشقانه غمگین========

پیشانی ام چسبیدن به سینه ات را میخواهد و چشمانم خیس کردن پیراهنت را عجب بغض پرتوقعی دارم من امروز

========اس ام اس عاشقانه غمگین========

کنار حوصله ام بمان
اگر نباشى"دلم"که هیچ
"دنیا"هم تنگ میشود

========اس ام اس عاشقانه غمگین========

خدااااااچقد دلم تنگه اون روزاییه ک تو بازیاموقع یارکشی اول از همه دستمو میگرفتی میکشوندیم طرف خودتدلم خیلی تنگ شده واست میدونم گناهه آخه چیکار کنم دست خودم نیس  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد