اس ام اس زهر دار

اس ام اس زهر دار, اس ام اس نیش دار

زمانی آرزوی هر روز دیدنت را داشتم

اما هر روز ندیدنت آرزوی امروز من است

------------------------------------------------------

با رفتنت هیچ اتفاقی نمی افتد

من به تعداد تک تک آدم های دنیا انگیزه دارم

که دیگر نخواهمت
 

 
------------------------------------------------------

گفته بودی می مانی

اما انگار صدایت قطع و وصل شده بود

و گفته بودی میهمانی

------------------------------------------------------

به سلامتیه کسی  که

ما رو گذاشت ذخیره

و دیگران رو بازی داد

------------------------------------------------------

به من نپر لب ﭘﺮ می شی

ﻟﺐ تر کنم  پرپر می شی

------------------------------------------------------

خیانت دقیقا شبیه دود سیگار است

تنها لحظه ای جلوی چشمانت را تار می کند

ولی بویش تا مدت ها بر تنت می ماند

--------------------------- اس ام اس تیکه دار ---------------------------

چه کسی می گوید من و او تفاهم نداشتیم ؟

ما هردو عاشق بودیم

من عاشق او و او هم عاشق او

------------------------------------------------------

اگه مهم بودی

زیرت خط می کشیدم نه دورت

------------------------------------------------------

نه  نه نه  الان نه

فعلا دورت خیلی شلوغه

تنهات که گذاشتن باهات حرف دارم خیلی

------------------------------------------------------

تو جا زدی

من جا خوردم

اون جا گرفت

------------------------------------------------------

مهم نیست چند سالته

وقتی یاد گرفتی جواب دوست داشتن

رو با جفتک انداختن ندی بهت می گن آدم

------------------------------------------------------

ﻣﻴﺪﻭﻧﻲ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﭼﻲ ﺣﺮﺻﻢ می گیره ؟

ﺍﺯ ﺍﻳﻨﮑﻪ ﺗﺎ ﺩﻳﺮﻭﺯ ﻫﺮﭼﻲ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺩﺍﺷﺖ

به ﻣﻦ می گفت ﺗﺎ به ﺣﺴﺎﺑﺸﻮﻥ ﺑﺮﺳﻢ

ﻭﻟﻲ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻭﻗﺘﻲ ﺑﻬﺶ ﺯﻧﮓ می زنم

ﻫﺮﮐﻲ ﺍﺯﺵ می پرﺳﻪ ﮐﻴﻪ

ﻣﻴﮕﻪ هیشکی ﻧﻴﺴﺖ ﻣﺰﺍﺣﻤﻪ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد