اس ام اس و استاتوس خنده دار

اس ام اس و استاتوس خنده دار

دختر ۱۲ساله اومده پست گذاشته

از درد تنهایی بمیر اما زاپاس عشق کسی نشو

خب سوالی که پیش میاد اینه که

عروسک این بچه رو کی ورداشته ؟

------------------------------------------------------

دیدی رو پله برقی که هستی

جهت مقابلی ها چه جوری نگات می کنن ؟

آدم نمی دونه کجارو نگاه کنه !

اثن یه وزی می شه
  
------------------------------------------------------

لذتی که در انتقام از پشه ای که خونتو خورده هست

در انتقام از قاتل کل فک و فامیل نیست !

------------------------------------------------------

بعضی آهنگ ها به درد این می خورن که بریزی توی فلشت

و توی ماشین همش ردشون کنی تا برسی به آهنگ مورد علاقت !

------------------------------------------------------

دختره اومده میگه ببخشید شما که کامپیوتری هستی

نرم افزار free space داری ؟

هرچی می خوام کپی کنم رو هاردم پیغام میده free space نیاز داری !

خدا سر شاهده قلبم گرفت !

------------------------------------------------------

بعضی ها شبا با عشقشون اس ام اس بازی میکنن

تا خوابشون ببره

بعضی ها هم مث من با چراغ قوه ی موبایلشون

نور می ندازن تو چشم پشه ها …

--------------------------- اس ام اس خنده دار ---------------------------

بعضیا هم هستن اینقد ماهن

که می خوای هی نگاشون کنی …

چیه ؟ چرا همتون زل زدین به من؟!

------------------------------------------------------

همیشه تلاش کردم با کمترین امکانات بهترین باشم

ولی متاسفانه آب قطع بود !

------------------------------------------------------

خونه ای که توش هفته ای حداقل

یه بار قرمه سبزی درست کنن

خونه نیس ، بهشته !

------------------------------------------------------

اینا که یه تار موی همسرشون رو به یه دنیا نمیدن

اگه همونو تو غذا پیدا کنن ؟

صداتونو نمی شنوم ؟

------------------------------------------------------

گاهی یه چیزایی تو یخچال پیدا می کنم

که بعضا فقط دو سه سال از خودم کوچکترن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد