اس ام اس فاصله عشق

اس ام اس فاصله عشق

این روزها سنگین و نحس اند

چه کنم ؟

لحظات هم بهانه ات می گیرند

رفتی و ردپایت در پس کوچه های قلبم باقی مانده است

------------------------------------------------------

چه فرقی دارد ، شهر ما خانه ی ما باشد یا نباشد ؟

وقتی تو نه در شهر ما هستی و نه در خانه !
  
------------------------------------------------------

کوتاه ترین قصه ی دنیا

رفت ...

------------------------------------------------------

چندیست در نبودنت به ساعت شنی می نگرم

یک صحرا گذشته است

------------------------------------------------------

امروز و فرداهایم ، پس فرداها ، همه و همه

خراب شده اند بعد از تو

برگرد

-------------------------- اس ام اس فاصله ----------------------------

با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم

می بینم سر جاتی !

------------------------------------------------------

اگر چه عاشقی پر شور بودیم

به خود نزدیک و از هم دور بودیم

شب و روز از جدایی می‌سرودیم

من و تو وصله‌ای ناجور بودیم

------------------------------------------------------

یارم از بهر فراقت به کجا سر بزنم

شوق دیدار تو دارم به کجا پر بزنم ؟

------------------------------------------------------

گرچه کردم ذوق ها از آشنایی های او

انتقام از من کشید آخر جدایی های او

------------------------------------------------------

سنگ هایی که به دیوار فراق تو زدم

کعبه می شد من اگر خانه بنا می کردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد