اس ام اس برای فاصله

اس ام اس برای فاصله

مثل این که این دل آدم بشو نیست

با لبخندت خر می شود

و با دوریت سگ

------------------------------------------------------

امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد

همیشه هستی همین حوالی
  
------------------------------------------------------

میان آن همه الف و ب و مشق دبستان

آنچه در زندگی واقعیت داشت خط فاصله بود

------------------------------------------------------

چندان هم دور نیستی

فقط به اندازه ی یک نمیدانم از من فاصله گرفته ای !

آری ، نمی دانم کجایی ؟

------------------------------------------------------

گـوش مـاهـی هـای سـاکـت

جـیـرجـیـرک هـای خـامـوش

کـلاغ هـای بـی خـبـر

هـمـه بـه احـتـرام نـبـودنـت سـکـوت کـرده انـد

-------------------------- اس ام اس فاصله ----------------------------

بدون قافیه ماندم دل غزل تنگ است

چقدر شاعر این روزها دلتنگ اســـت

مرا به خال لب دوست بازگردانـیــــــد

اگر چه بین من و او هزار فرسنگ است

------------------------------------------------------

مگر بین منو تو چقدر فاصله است

که هر چقدر سکوت میکنم

نمی شنوی ؟

------------------------------------------------------

اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست

وفا آن است که اسمت را درون سینه ام دارم

------------------------------------------------------

روزگـار نبودنت را برایم دیـکـتـه می کند

و نـمـره ی من باز می شود صـفر !

هنوز نـبودنـت را یاد نگرفته ام

------------------------------------------------------

با یک عالمه فاصلـــه از خودم

انتظــــار دارم به تو برسم

از اول هم آرزوهـــــایم محــــال بودند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد