اس ام اس بارون پاییزی

پاییز با چمدانی از خاطره نزدیک است

من و پاییز سال هاست پیچیده‌ایم به هم ...

------------------------------------------------------

پاییز مرا عاشق می کند ، باران عاشق تر

حالا تو بگو این باران پاییزی با من چه می کند ؟
  
------------------------------------------------------

غم انگیز است پاییز

و غم انگیزتر وقتی تو باشی

و من زیر باران برگ ها را با خیالت تنها قدم بزنم ...

------------------------------------------------------

این مهر که از راه رسد

دیگر تو را دست باد نمی سپارم ، به قاصدک ها اعتباری نیست

این مهر که بیاید دیگر حتی تو را با روزهای اول مدرسه هم معاوضه نخواهم کرد

نه برگ ها و نه باران

این مهر که بیاید تو را در دلم ، جانم و همه ی شعرهایم جا میدهم ...

------------------------------------------------------

چکه چکه ابری از برگ می بارد تا که درخت دل سبک کند

و به خواب رود در امتدادی از زمستان ...

------------------------------------------------------

حرف تازه ای ندارم فقط خزان در راه است ...

کلاه بگذار سر خاطراتی که یخ زده اند

شاید یادت بیفتد جیب هایت را وقتی دست هایم مهمانشان بودند !

-------------------------- اس ام اس جدید ----------------------------

کاش می شد به جای ساعت فصل ها را عقب کشید

آنوقت دوباره تابستان می شد و من برای تو گوشواره های گیلاس می چیدم ...

------------------------------------------------------

تنهایی نام دیگر پاییز است

هرچه عمیق تر برگ ریزان خاطره هایت بیشتر ...

------------------------------------------------------

من دوست دارم

تو را

پاییز را

قهوه را

سیگار را

اکنون کنارم هست پاییز ، قهوه ، سیگار

اما تو ...

------------------------------------------------------

از دم سرد خزان برگی که می افتد به خاک

از جهان بی برگ رفتن یاد می آید مرا ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد