پیامک غمگین عشقولانه

گاهی با زخمای تازه تر می شه

دردای قدیمی رو از یاد برد

اما هر قدر به خودم زخم زدم

جای خالیت تو رو یادم آورد
.
------------------------------------------------------
.
او هم عاقبت

در میان سایه ها غبار می شود

مثل عکس کهنه ای تار تار تار می شود
  
------------------------------------------------------
.
نمی دونم این جاده لعنتی طولانی شده یا من دیگه رمق ندارم

این راه تو روزهای با هم بودنمون خیلی کوتاه بود
.
------------------------------------------------------
.
از سخن چینان شنیدم اشنایت نیستم

خاطراتت را بیاور تا بگویم کیستم

سیلی هم صحبتی از موج خوردن سخت نیست

صخره ام هر قدر بی مهری کنی می ایستم
.
------------------------------------------------------
.
شب ها وقتی می خوای بخوابی می بینی کسیو نداری

که بهت فکر کنه

اینجاست که :

می فهمی برخلاف شلوغیه درونت!

چقدر تنهایی!
.
------------------------------------------------------
.
تنها نیستم

اما در میان اینهمه شلوغی احساس تنهایی می کنم

اینست درد من
.

--------------------------- اس ام اس غمگین ---------------------------

.
گفتم بیا

گفت :پاهایم یخ کرده!

به پایش سوختم گرم که شد و بادیگری رفت

رفت ز غم یاران ای دلا دیوانه شو

دیوانگی هم عالمی دارد
.
------------------------------------------------------
.
کاش دنیا هم مثله فیلم هندی بود

تخیلی ولی همه به عشقشون می رسیدن
.
------------------------------------------------------
.
باید با قرص هام مهربون تر شم

بعد از اون روزی 3 تا اصلا کافی نیست
.
------------------------------------------------------
.
می خوام بهت بگم که می خوامت ...

اما می ترسم بازم سرم کلاه بره

آهای توکه همدرد منی

می فهمی حرفمو
.
------------------------------------------------------
.
همه بهم می گن ساده ایی

اما من ساده نیستم

فقط می خوام اون فکر کنه اشتباهاشو نمیبینم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد