اس ام اس تیکه دار و کوبنده

آن روزها گنجشک را رنگ می کردند و جای قناری می فروختند

این روزها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند

آن روزها مال باخته می شدی و این روز ها دلباخته

------------------------------------------------------

بهتره نداشته باشمت

تا این که داشته باشم

و ندونم با چند نفر شریکم
    
------------------------------------------------------

تو مثل زمین قدرت جاذبت فوق العادست

اما کاش از پستی بلندی هاش

پست بودن رو یاد نمی گرفتی

------------------------------------------------------

به بعضیا باید گفت

بى زحمت  دست به دست

خودتو گموگور کن نبینمت

------------------------------------------------------

اشتباه من املایی بود

من فقط او را همدرد نوشتم

گویا او هم ، درد بود

-------------------------- اس ام اس تیکه دار ----------------------------

از شباهتتون فهمیدم که تو نسبتی با گاوآهن داری !

اومدی ، زندگیمو شخم زدی ، زیر و رو کردی رفتی

------------------------------------------------------

باطریِ موبایل من

موندگاریش بیشتر از  relationshipe  بعضی رابطه هاست !

------------------------------------------------------

بعضی وقتا لازمه گیاه باشی

و فتوسنتز کنی ولی محتاج بعضیا نباشی

------------------------------------------------------

همه چیز عوض شده جز تو

تو از اول هم عوضی بودی

------------------------------------------------------

احترام من نسبت به تو به تنت زار می زند

باید کمی از پهلوها برایت تنگش کنم

تا کمی اندازه ات شود


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد