فک و فامیل که ما داریم

ینی جایزه هایی که مامانم برای WC رفتن به موقع خواهر زاده 3 سالم در نظر میگیره

فدراسیون های جهانی برای قهرمانان جهان در نظر نمیگیرن

------------------------------------------------------

آقا ما چندتا کاکتوس داریم

من : مامان اینارو آب بدم؟

مامانم : آره فقط لبخند بزن بهشون!

من : اینجوری خوبه ؟

مامانم : نه مس انسان!

من ،حالا رفتم آب دادم اومدم

مامانم : برو اوناکه تو راپله اس هم آب بده، بهشون صبح بخیرم بگو!

یعنی همچین خانواده لطیفی هستیم
  
------------------------------------------------------

یه عمو دارم با قرآن میره خرید

به فروشنده میگه دس رو قرآن بذار بگو چند خریدی

فک و فامیله داریم؟

------------------------------------------------------

دیروز مامانم رفته 2 کیلو و نیم نون شیرمال خریده

ما دیشب شام چایی و نون شیرمال داشتیم

صبح هم صبونه چایی و نون شیرمال داشتیم

اتفاقآ نهارم چایی و نون شیرمال داریم

خدا شام امشب رو به خیر بگذرونه

------------------------------------------------------

جام جم داره اذان لس آنجلس پخش می کنه

پدربزرگم می گه تهرونه اهوازه؟

می گم ن لس آنجلسه

میگه شعور داشتی با اذان شوخی نمیکردی

------------------------------------------------------

یه سری ما رفتیم بیلیارد برگشتیم خونه

مامانموم گفت خوبه فردام برو مواد بکشو بفروش

بعد گفتیم مادر من این چه حرفیه

گفت ندیدی تو این فیلما همش سر میز بیلیارد سیگار میکشن نقشه های شوم میکشن

-------------------------- اس ام اس خنده دار ----------------------------

خاله مامانم خیلی چاقه بنده خدا تا بلند میشه

شوهرش صداشو کلفت می کنه می گه جابه جایی های عظیم

------------------------------------------------------

سال 79 دیپلم گرفتم

امروز پسر عموم sms زده

کتابهای سوم دبیرستانتو چی کار کردی؟؟؟

میخوام واسه کنکور بخونم

------------------------------------------------------

به عمه ام میگم عمه جان دانشگاه قبول شدم

میگه شهریه شو از کدوم گوری میخوای بیاری؟

------------------------------------------------------

خواهرزادم سینا اول راهنماییه. واسه روز معلم کلی هزینه کرده و کادو واسه معلمش خریده!

میگم سینا این چه کاریه عاخه؟! یه شاخه گل کافیه دیگه

میگه دایی جسارتا زِر نزن

من دارم واسه دخترش برنامه ریزی میکنم ، رسیدم سن تو نتُرشم

الانم جای دوری نمیره پدر زنمه

------------------------------------------------------

مامانم دست خالی از تو آشپزخونه اومد سر سفره گفت :

پسرم من دیگه نشستم برو غذا رو از تو آشپزخونه بیار

------------------------------------------------------

شبکه 3 داره یه برنامه در مورد معتادا نشون میده

هر علامتی میگه بابام زیر چشی بهم نگا میکنه و کلشو

بعلامت مثبت تکون میده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد