اس ام اس خاطرات عاشقانه

چه یکی باشد چه صدتا
خوب که باشد دمار از روزگارت درمیاورد …
خاطرات را میگویم !



اس ام اس خاطرات عاشقانه
----------------------Khandefa.ir----------------------



چه سخت است مرور کردن خاطراتی که روزی شیرین ترین بودند
اما حالا آنقدر تلخ شده اند که هم دلت را به درد می آورند
هم اشکت را در می آورند !
  


اس ام اس خاطرات عاشقانه
----------------------Khandefa.ir----------------------



گاه خاطرات خنده دار
ساده ترین بهانه برای گریستن میشوند …



اس ام اس خاطرات عاشقانه
----------------------Khandefa.ir----------------------



زندگی زیباست که گاه خاطره ای در میان خاطره ها
خاطره ی خاطره ها می گردد …



اس ام اس خاطرات عاشقانه
----------------------Khandefa.ir----------------------



خاطره یعنی گذشته ، نگذشته !



اس ام اس خاطرات عاشقانه
----------------------Khandefa.ir----------------------



به من مجوز چاپ نمی دهند
میگویند داستانی که نوشته ای قابل باور نیست
اما من فقط خاطراتم را نوشته بودم



اس ام اس خاطرات عاشقانه
----------------------Khandefa.ir----------------------



بعضی اوقات فکر می کنم که
شاید بهشت خاطرات گذشته باشد



اس ام اس خاطرات عاشقانه
----------------------Khandefa.ir----------------------



باران سربی میشود وقتی نیستی
میریزد بر سرم خاطراتت



اس ام اس خاطرات عاشقانه
----------------------Khandefa.ir----------------------



از سرم دست برنمی دارند خاطرات خوش نداشته ام !



اس ام اس خاطرات عاشقانه
----------------------Khandefa.ir----------------------



من ازت خاطره دارم وقت بارون …
این خودش درد کمی نیست !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد