جملات کوبنده و تیکه دار

هر دو از ته دل می گوییم

من حرف هایم را

تو دروغ هایت را ...

------------------------------------------------------

به بعضیا ﺑﺎس ﮔﻔﺖ :

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺧﯿﻠﯿﺎ خوشم ﻧﻤﯿﺎد

ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﻄﻮﺭ ﻭﯾﮋﻩ ﺍﯼ بدم میاد !
  
------------------------------------------------------

اونقد با دلم بازی کردی که دل و روده م به هم پیچید ...

ببین ، حالا حالم ازت بهم میخوره !

------------------------------------------------------

روی برگ های خاطرات نوشتم دلتنگم ، پائیز شد و خاطرات رنگشون زرد شد

و از شاخه های دلتنگی روی سنگفرش آرزوها ریختن تا زیر پای غرور و بی محبتی له بشن !

------------------------------------------------------

ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻼﺱ ﺑﺬﺍﺭ ﮐﻪ ﻫﻢ ﮐﻼﺳﺶ ﺑﺎﺷﯽ

ﻧﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ حتی ﺗﻮ ﮐﻼﺳﺶ ﺭﺍتَم ﻧﻤﯿﺪﻩ ...

-------------------------- اس ام اس تیکه دار ----------------------------

ما گفتیم ﮐﻮﭼﯿﮑﺘﯿﻢ ﺍما ﻗﺮﺍﺭ ﻧﺒﻮﺩ

ﺗﻮ فکر ﮐﻨﯽ ﮔﻨﺪﻩ ﺍﯼ کوچولو ...

بیشتر از آنچه سزاوارش باشم بهم صدمه زدی

فقط به این خاطر که بیشتر از آنچه سزاوارش باشی عاشقت بودم ...

------------------------------------------------------

هرجا سخن از اِعتماد است

خنده ام می گیرد !

------------------------------------------------------

تو را نمی بخشم که وقت بودن نبودی

وقت دیدن ندیدی

وقت عاشقی هرزگی کردی

وقت گریه با دیگران خندیدی

تو را هرگز نمی بخشم که

هرگز با من نبودی و من به سادگی همه ام با تو بود ...

------------------------------------------------------

ﻓﺮﻕ ﻣﻦ ﺑﺎ بقیه رو ﻓﻘﻂ ﻛﺴﻰ ﻣﻴﻔﻬﻤﻪ ﻛﻪ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺮﺍﻡ ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد