اس ام اس احساسی عاشقانه اسفند 92

ببخش

اگر شعرهایم هیچ آهنگــــی ندارد

آخر تویــی را در خود جای داده !

که به هــزار قافیه و ردیـف و آهنگ می ارزد !

.......... اس ام اس جدید .......... khandefa.ir ..........

لطفا اینقدر شعرهایم را نتکان

می ترسم یک روز رسوایی اش دامنم را بگیرد!

چرا که خط به خطشان، فریاد بلند نبودن توست
  
.......... اس ام اس جدید .......... khandefa.ir ..........

این روزها هرکی منو می بینه میگه :

وای خوش به حالت چقدر لاغر شدی.

رمز موفقیتت چی بوده؟

من فقط لبخند میزنم

و تو دلم میگم : سال ها بازیچه شدن.....!

.......... اس ام اس جدید .......... khandefa.ir ..........

خـــدایـــا این روزا تموم که شد

میام می زنم رو شونت!

می گم : جنبه رو حال کردی ؟

.......... اس ام اس جدید .......... khandefa.ir ..........

شنیــده بودم که خاک سرد است

ایـــن روزها

اما انــــــــــــــــــــــگار آنقـــدر هوا ســـرد است

که زنــده زنــده فراموش می کنیــم یکدیگـــر را

.......... اس ام اس جدید .......... khandefa.ir ..........

یک بار از کنار دریا عبور کردی

یک عمر امواجش برای بوسیدن جای پایت میایند و می روند

-------------------------- اس ام اس احساسی ----------------------------

من اینجا تنهایی بدون تو

دارم از پا درمیام

برگرد...

به حرمت خاطراتمان...

.......... اس ام اس جدید .......... khandefa.ir ..........

ایـــن آخـــرین بـارم بـــود

دیــگـــر احسـاسـم را برای کسی عریان نمی کنم

این روزها صــــداقــــت یعنــی

حمــاقـــــت......

.......... اس ام اس جدید .......... khandefa.ir ..........

مرا بشنوی یا نه ...

مرا جستجو کنی‌ یا نکنی‌ ...

من مرد خـــــــــداحـــــــافظــــی همیشــــــگی‌ نیستم  !

.......... اس ام اس جدید .......... khandefa.ir ..........

تمام ثانیه ها را می شمارم که لحظه دیدار برسد اما افسوس یک

قدم مانده به آن لحظه ...

دوباره باید ثانیه ها را شمرد دوباره باید چشم به در دوخت ...

کاش اندکی مرا می فهمید ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد