اس ام اس عاشقانه 93

” ینم بلق  رد هشیمه  “

از آخر بخون !



اس ام اس عاشقانه 93
-------------------- khandefa.ir --------------------




می شود ای دوست آیا آن نگاهت را خرید ؟ / یا برای آسمان ها روی ماهت را خرید؟

من دلم لبریز از آشوب و زنگار رو غم است / می شود آیینه وش یه لحظه آهت را خرید؟
  


اس ام اس عاشقانه 93
-------------------- khandefa.ir --------------------



یه طرح از چشمات بفرست ، یه آهو اینجاست میخوام روشو کم کنم !



اس ام اس عاشقانه 93
-------------------- khandefa.ir --------------------




چراغ دوستی تو در قلب من روشنه

حتی در ساعات اوج مصرف !



اس ام اس عاشقانه 93
-------------------- khandefa.ir --------------------




به اندازه دیوونه های دیونه خونه ، دیوونه وار دیوونتم دیوونه !



اس ام اس عاشقانه 93
-------------------- khandefa.ir --------------------




میدونی چقدر دوستت دارم ؟

1دونه !

ولی مردونه !



اس ام اس عاشقانه 93
-------------------- khandefa.ir --------------------




مثل آسمون که تنها امیدش چند تا ستاره ست / دیدن تو واسم عمر دوبارست . . .



اس ام اس عاشقانه 93
-------------------- khandefa.ir --------------------





برای من مهم نیست که وقتی کسی تنهاست به فکر من باشه

برای من این مهمه که وقتی اطرافش شلوغه ٬ قلبش به خاطر من میتپه . . .



اس ام اس عاشقانه 93
-------------------- khandefa.ir --------------------




ای کاش که از حال دل من خبرت بود / ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود

من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز / ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود . . .



اس ام اس عاشقانه 93
-------------------- khandefa.ir --------------------





میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک میزنن ؟

میخوان به ما بفمونن تو سکوت و فاصله هم میشه گفت

دوست دارم . . .



اس ام اس عاشقانه 93
-------------------- khandefa.ir --------------------





این همه رنجی که دنیا بر سر ما میکند / غیر ما هر که باشد ترک دنیا میکند

بارها گفتم که فردا ترک دنیا میکنم / چون به یاد تو می افتم امروز و فردا میکنم . . .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد