اس ام اس تبریک روز زن 93

آغوش تو ای مادر من بستر ناز است
لالایی شب هات مرا گلشن ساز است
رخسار و وجود تو مرا پیکر مهر است
هم قبله و هم کعبه و هم عشق و نیاز است . . .
مادر روزت مبارک
اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده دار اس ام اس روز مادر
اس ام اس تبریک روز زن 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی
مادرم ای بهتر از فصل بهار
مادرم روشن تر از هر چشمه سار
مادرم روزت مبارک ناز من
مادرم تنها تویی آواز من . . .
اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده دار اس ام اس روز مادر  
اس ام اس تبریک روز زن 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


زنم از دیده بر دل روی مادر / منم مست کمان ابــروی مادر
گل از خجلت نقابی بر رخش زد / چو آمد عطر مشکین بــوی مادر . . .
روزت مبارک ای بهترین و برترین
اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده دار اس ام اس روز مادر
اس ام اس تبریک روز زن 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی
بهترین بخش بچه بودن زمانی بود
که روی کاناپه خوابمان میبرد
و فردا به صورت جادویی ، روی تخت بیدار میشدیم !
مادرم روزت مبارک
اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده دار اس ام اس روز مادر
اس ام اس تبریک روز زن 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی
دنیا به کام تلخ من امشب عسل شده است
شیرین شده است و ماحصلش این غزل شده است
تاثیر مهر مادریت بوده بر زبان
این واژه ها اگر به تغزل بدل شده است
روز مادر مبارک
اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده دار اس ام اس روز مادر
اس ام اس تبریک روز زن 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی
روز مادر
بر مادرانی که تن فرزندانشان
ذره ذره خاک وطن شدند
مبارک باد
اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده دار اس ام اس روز مادر
اس ام اس تبریک روز زن 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی
مادر! حضور نام تو در شعر های من
لطف خداست شامل حال غزل شده است
غیر از تو جای هیچ کسی نیست در دلم
این مسأله میان من و عشق حل شده است . . .
اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده دار اس ام اس روز مادر
اس ام اس تبریک روز زن 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی
من زاده شدم به عشق مادر / پرورده شدم به عشق مادر
در دامن او شدم چنین نور / پیوسته شدم به عشق مادر . . .
اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده دار اس ام اس روز مادر
اس ام اس تبریک روز زن 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی
فوق العاده ترین نمونه ای از عشق در زندگی من
“وقتی که ۴ سیب داشتیم و ما ۵ نفر بودیم
مادرم گفت:
“من سیب دوست ندارم”
(بوعلی سینا)
اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده دار اس ام اس روز مادر
اس ام اس تبریک روز زن 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی
ننگـــــرم در تـــو، در آن دل بنگــرم / تحفـــه او را آر ، ای جــــان بــــردرم
با تـــو او چــون است ؟ هستم من چنان / زیـــر پـــــای مــــادران باشــد جنــــان
روز مادر مبارک
اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده دار اس ام اس روز مادر
اس ام اس تبریک روز زن 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد