جوک خنده دار اردیبهشت 93

یه دوست داشتم که مخاطب خاصشو تو گوشیش با اسم ایرانسل ذخیره کرده بود که هر چی پیامک واسش میاد همه فکر کنن ایرانسله.هیچی دیگه،یه بار مادرش میگه:پسرم زود بیا که ایرانسل داره بهت زنگ میزنه!!!!!!!

.......... اس ام اس و جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........

رفیقم که دانشجوی ترم 5 حقوق و جزو بهترین های کلاسشونه ازم پرسید:خروسا که تخم نمیذارن؛پس این همه خروس که تو جهان هست از کجا میاد؟!
منو میگی تا نیم ساعت از خنده ریسه میرفتم...

.......... اس ام اس و جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........

یکی از قوانین مهم زندگی اینه که هرچی می خوای نمیشه یا به سختی میشه؟!!
حالا اگه از چیزی بترسی،هیچی منتظر باش به زودی سرت میاد.
نه؟  

.......... اس ام اس و جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........

پیرزن دید عزراییل داره میادازترس رفت تومهدکودک نشست پیش بچه ها
و شروع کرد به پفک خوردن!
عزراییل نشست پیشش گفت چکارمیکنی؟
پیرزنبا صدای بچگانه گفت:قاقامیخورم!
عزراییل گفت پس بخورکه میخوایم بریم ددر!!؟

.......... اس ام اس و جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........

.سر جلسه امتحان یکی از بچه ها به استادگفت :
"استاد اگه میشه یه کمکی بکنید"
.
.
.
بعد استاد دست کرد تو جیبش، یه 200 تومانی در آورد، گذاشت رو دسته صندلی طرف و رفت...

.......... اس ام اس و جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........

طرف داشته گریه می کرده, ازش می پرسن چرا گریه می کنی؟
میگه کاشکی به حرف بابام گوش می دادم....
می گن خوب حالا مگه چی گفته بود؟
می گه : نمیدونم.....گفتم که گوش ندادم

.......... اس ام اس و جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........

یخچال ما خوبیش اینه که همیشه آب یخ توش هست ، بدیشم اینه که فقط آب یخ توش هست !!!

.......... اس ام اس و جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........

فقط کافیه در ماشینت باز باشه ، عالم و آدم میان بغل دستت که بگن در ماشین بازه …
حالا اگه بی بنزین تو خیابون بمونی ، هیشکی آدم حسابت نمیکنه !

.......... اس ام اس و جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........

میدونید سخت ترین جدایی زندگی من کجاس؟
جدایی من از آب گرم حموم! واقعا که لحظه غم انگیزیه ! دلم بدجور گرفت !دیگه طاقتشو ندارم !تورو خدا استرس بهم وارد نکنید
فقط من اینجوریم یا شما هم اینجوری هستین!

.......... اس ام اس و جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........

من وقتی دانشمند شدم میخام تلویزیونی اختراع کنم که اگه بخام یه لحظه برم آب بخورم برگردم دکمه ایست بزنم دیگه برم!
خو یعنی چی که تو همون دو دقیقه 6تا گل ردوبدل بشه؟
دلیل منطقی داره؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد