اس ام اس خنده دار


اس ام اس خنده دار

این روزا شونه ی آدم که هیچی یه شونه ی تخم مرغم گیر نمیاد سرتو بذاری روش ی دل سیر گریه کنی

*

*

*

اس ام اس احساس خوب

 احساس قدرتی که کشتن سوسک تو جمع دخترا به آدم میده کشتن مار دوسر تو جمع پسرا نمیده.

*

*

*

 تبلیغی که توی شبکه پخش پویا میکنه رو دیدین ؟؟؟؟آیا؟؟؟؟؟؟؟؟
“دستگاه کنترل شب ادراری!!!!!!”
من نمیدونم این دانشمندا کار دیگه ای ندارن آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
حالا با کرم حلزون خودم به شخصه کنار اومدم!!!اینو کجای دلم بذارم!!!!!!!

  





جوک خنده دار سحری

اونـایـی کـه سـحـری زرده تـخـم مـرغـشـون قـلـمـبـه در مـیـاد
هـمـونـایـی هـسـتـن کـه تـو دوران مـدرسـه امـتـحـانـو اول از
هـمـه تـمـوم مـیـکـردن…..

*

*

*

اس ام اس جوک ولی آموزنده

به هــر کــی خوبی کنی چند برابرشو جبــــران میکنه!!!!
بـــا”بــــــــــــــــدی”

*

*

*

ضد حال به دختر بچه های عاشق
دختره ۱۲ سالشه.وبلاگ زده ضد پسر.بعدشم نوشته ورود آقایان ممنوع
تو هر پستی که گذاشته یجوری پسرا رو به باکتری و انگل و شپش و اینا ربط داده…))))):
تو پروفیلشم نوشته امیدوارم زندگیتون بدون باکتری باشه!!!!
شغلشم نوشته نابودی باکتری ها!!!!!!!!
د آخه جوجه ؟ مخاطب خاص داشتی ولت کرده اینقد فحش میدی به پسرا…
عاشق شغلشم…
توهم…!!!
خدایا مارو با کیا محشور میکنی…

*

*

*
جوک خنده دار ماه رمضان

آقو این همسایه ما نه خودش نه خونواده اشون هیچ کدوم روزه نمی گیرن به رو خودشونم نمیارن. تا امروز که نیمی از ماه رمضون گذشته سه بار اقوامشون رو برا افطاری دعوت کردن.

*

*

*

ضد حال به دخترای راننده

میدونی اوج لذت پسرا چیه؟؟؟!!
ﭘﺸﺖ ﭼﺮاغ ﻗﺮﻣﺰ راﻧﻨﺪﻩ ﺟﻠﻮﯾﯽ اﮔﻪ دﺧﺘﺮ ﺑﻮد ﻗﺒﻞ ازﺳﺒﺰﺷﺪن ﭼﺮاغ دﺳﺘﺘﻮن رو ﺑﺬارﯾﺪ رو ﺑﻮق

*

*

*
جوک جدید پراید

اون وقتا که پراید ۵میلیون بود تو ایران تا سه سال پوشش صندلیاش رو نمیکندن الان که ۲۰تومن شده فک کنم یه اتاق خواب هم واسش در نظر بگیرن.

*

*

*

اس ام اس خنده دار و سرکاری جدایی

ﺑﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺮﯼ ﺑــــــﺮﻭ ﻭﻟﯽ ﺑﺪﻭﻥ ﮐﻪ ﺑﯽ ﺗﻮ
ﻣﯿﻤﯿـــــــﺮﻡ
.
ﺭﻓﺖ ﻭﻟﯽ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﺴﺘـــﻢ ﺩﺭ ﺧﺪﻣﺘﺘﻮﻥ :) ))
ﮔﻮﻝ ﻧﺨﻮﺭﺩ
ﮐﺼﺎﻓﻂ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ﺑﻮﺩ :) )

*

*

*

اس ام اس ضد حال به بابا

با بابام دعوام شده بود عصبی بودم به مامانم گفتم مامان تو تو این مرد چی دیدی زنش شدی؟
گقت خودت توش چی دیدی پسرش شدی! :|

*

*

*
اس ام اس مامان کلک

آیا مامان شمام با اینکه درست یه کلمه اى رو بلده از قصد اشتباه میگه تا حرص شما رو دربیاره عایا؟! ^_^

*

*

*

نوشته خنده دار پشت کامیون

امروز داشتم می رفتم بیرون دیدم پشت یک ماشین تخیله ی چاه نوشته
اب مایه حیات است
من@!#$%۶&
اقای ایمنی**%^$*&9(
ماشین|||||

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد