لطیفه های خنده دار و جوک های بامزه جدید


لطیفه های خنده دار و جوک های بامزه جدید

ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺑﺎ ﺫﻭﻕ ﻣﯿﮕﻢ ﻣﻦ ﮐﺪﻭﻡ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ اینام؟
ﻟﻮﺍﺷﮏ، ﺁﺏ ﻧﺒﺎﺕ، ﻗﺮﻩ ﻗﺮﻭﺕ، ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ، ﭘﻔﮏ،
ﺷﮑﻼﺕ، ﻗﻬﻮﻩ
ﻣﯿﮕﻪ ﺗﻮ ﭼﺲ ﻓﯿﻠﯽ!
ﺑﻪ ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﭼﺮﺍ ﻣﻦ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﻧﺪﺍﺭم؟

*

*

*

نیوتن اگه قبل از مرگش شمای پسرایرانی دیده بود:
.
.
.
معنی واقعی جاذبه رامیفهمید……………………………………
به افتخارپسرا

 

 



داداشم رفته یه شلوار خریده ۸۵۰۰۰ تومن
مامانم رفته ۱۵۰۰۰ تومن داده رفوش کردن :|
سوژه فامیل شدیم ما

*

*

*

سخت ترین لحظه ی دل کندن لحظه ی دل کندن از اون اب هندوانه ایه که تو ظرفت وقتی رفتی مهمونی جمع شده اصن لامصب بد دردیه!!!!هعیییییییییییییییی

*

*

*

اوج تعریف بابام از من اینه که میگه تو مثل افشین نه صدا داری نه قیافه اما در عوض خیلی اعتماد به نفست بالاست

*

*

*
ضد حال خفن به دخترا

دختر اولی: رفتم یه مانتو خریدم ۹۰ تومن!
دختر دومی: وای چقد خوب خریدی من یه مانتو خریدم ۱۲۰ تومن!
.
.
.
.
.
پسر اولی: رفتم یه شلوار خریدم ۹۰ تومن!
پسر دومی: خاک تو سرت! کردن تو پاچت

*

*

*

وقتی خونواده میرن افطاری و به من هیچی نمیگن منم خوب کاری میکنم پیتزا پپرونی از اون گنده هاش سفارش میدم و پولشو از کیفه بابام که جا گذاشته تو خونه حساب میکنم….

بهههههلهههه

*

*

*

آغا من موندم چرا همیشه عکس ده نفر برتر کنکور رو تلوزیون نشون میده>

باور کنید ده نفر آخر شدن سختر از اونه.

مسوولین کجایید؟؟؟؟

*

*

من همیشه تو خوردن با لذت آب هندونه ی ته پیش دستی ناموفقم.این هسته هاش ممانعت می کنن!!!
*

*

*

باید به بعضی ها گفت:

حیف اووون کیلوبایت هایی که واسه باز کردن پروفایل تو هدر رفت

*

*

*

یکی از تفریحات سالم بنده پر کردن بطری های آب با آب دریا و گذاشتن آن در کنار بطری های آب خوردن

*

*

*

ﯾﻪ ﮔﻮﺷﯽ ﺩﻭﺳﯿﻢ ﮐﺎﺭﺗﻪ ﺩارم ، ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺘﺎ ﮐﻪ ﺑﯿﮑﺎﺭ میﺷﻡ ﻫﯽ ﺑﻪ ﺧﻮﺩم ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻣﯿﺪﻡ : ﺳﻼﻡ ﺟﯿﮕﺮﻡ ﺧﻮﺑﯽ ؟ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺩﻭﺱ ﻣﯿﺸﯽ ؟ﺑﻌﺪ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ یکی ﺳﯿﻤﻢ ﻫﯽ ﺍﺱ

ﻣﯿﺪﻡ : U ؟؟؟ﺧﻼﺻﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﺪه … روحم شاد و یادم گرامی این جور آدم تنهایی هستم من!!!

*

*

*

حالــم خـوب اسـت …

مـثل پدربزرگ کـه گفت :حالم خوب اسـت اما مــُـرد …

*

*

*

این مواد غذایی که روش نوشته تاریخ انقضا دوسال پس از تولید .. اونوقت تاریخ تولید هم نداره ازکجا باید بفهمیم که دوسال بعدش دقیقا کی میشه؟>؟/

*

*

*

ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺑﺎ ﺫﻭﻕ ﻣﯿﮕﻢ ﻣﻦ ﮐﺪﻭﻡ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ اینام؟
ﻟﻮﺍﺷﮏ، ﺁﺏ ﻧﺒﺎﺕ، ﻗﺮﻩ ﻗﺮﻭﺕ، ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ، ﭘﻔﮏ،
ﺷﮑﻼﺕ، ﻗﻬﻮﻩ
ﻣﯿﮕﻪ ﺗﻮ ﭼﺲ ﻓﯿﻠﯽ!
ﺑﻪ ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﭼﺮﺍ ﻣﻦ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﻧﺪﺍﺭم؟

*

*

*

میگن دختر هر چی زشت تر مهربونتر
.
.
دخترای ایرونی هم که کلا همه از دم مهربونن:))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد