اس ام اس عاشقانه 92

شما هم وقتی با طرفتون قهر میکنید هر دو دقیقه یک بار نگا گوشیتون میکنید یا فقط من اینجوریم؟

*

*

*

از ماضی ها و مضارع ها خسته شده ام!!!!
دلم حال ساده ی با تو بودن را میخواهد….  

*

*

*

هـمـش کـــه نبایـد تــو روزای سختـــ یـاد خــدا کنــی کــه !
گاهــی وقتــی همـه چــی مرتبـه
وقتــی همـه چــی آرومـه
وقتــی اونــی کـه بایـد باشـه هستــــ
بایــــد ازش تشکـر کنــی
بایـــد داد بزنــی بگـــی :
خدایـا شـکرتــــــــ . . .
 

 

نه طبق مد دوست دارم نه طبق سنت!…
همه چیزبنا به فطرت است.
خوب هادوست داشتنی اند… خوب من…

*

*

*

هرگز بین غریبه ها دنبال عشق نگرد.
هرگز بخاطر عشق دنبال کسی نرو.
هرگز غرورتو برا عشقای الکی نفروش.
هرگز انتظار عشق از نامرد نداشته باش.
بذار عشق خودش در خونه ات رو بزنه.
اونوقته که برا این عشق … عشقت رو با تموم وجود فدا کن.

*

*

*

برگرد و
بزار دوباره چشام تو چشای تو واشه
برگرد و
نزار بدون تو زندگیم ازهم بپاشه
برگردو
بگو تو هم مثل من ب کسی دل نبستی
برگرد و
بگو هستی

*

*

*

کنار هم بودن تمام زندگی نیست!!!
زندگی معنای قشنگتری هم دارد!!!
همین که بخاطر اینکه نیازاریش کنار میکشی،شاید زیبا ترین لحظه زندگی باشد

*

*

*

خیالت راحت شکسته ها نفرین هم بکنند گیرا نیست نفرین ته دل میخواهد.دل شکسته هم که دیگر سروته ندارد.

*

*

*

همه عشق و از این وری میبینن و میگن عشق یعنی -علاقه -شدید – قلبی

ولی ما میگیم از اونوری درست تره پس عشق یعنی -قربانی -شدن -عقل

*

*

*

 جز زیبایی چیزدیگری نداشتی…یقین دارم دلت هم قرضی بود!.!.!

*

*

*

 چقدر سخته دلت به قلاب ماهیگیری گیر کنه که فقط برای تفریح اومده ماهیگیری.

*

*

*

چه زیباست دیدن طلوع خورشید در چشمان تو………….
من غروبش را به شب تقدیم میکنم….

*

*

*

من دوست دارم تو اتاقم تنها باشم ، با کبریتم سیگار روشن کنم و دودش رو تماشا کنم . . .
نه ناراحتم !
نه افسرده !
فقط چیزه جذابی اون بیرون وجود نداره ، همین .

*

*

*

دوست داشتن
یا کسی را برای دوست داشتن
نداشتن ،
هر دو درد است !

*

*

*

خدا رو شکر!
بعد از این همه زندگی،من هم یه
چیز شدم…
“فراموش”

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد