اس ام اس خنده دار

جوک خفن خنده دار92

داشتم رو منقل کباب درست میکردم(فهمیدین ما کباب میخوریم؟) دستم سوخت ییهو یه جمله به ذهنم خطور کرد:
.
.
.
سوختن مثل عاشق شدنه......تو یه لحظه انجام میشه.....اما اون تاولی که میزنه تا
مدت ها اذیتت میکنه.
عاشقم دیگه.......





میگم شما هم مثل منید که وقتی یکی خوابیده میخواید ببینید نفس میکشه یا نه نگاه شکمش کنید که بالا و پایین میره ؟ یا فقط من تو توهمم؟؟!





یه سری مهارتها هم هستن که توی شرایط خاص تقویت میشن،
مثل اینکه در ماه رمضان توی 10 دیقه سه وعده غذا رو همراه با 2لیتر آب میخوریم!


 





اقا شمام بچه که بودی، کانال دو یه پسر بود بعد اذان نماز میخوند رکعت سه و چهار را که یواش میخوند فکر میکردی بلد نیست یواش میخونه؟!!!!!!
چرا میخندی انیشتن هم بچه بود همینجوری بود به جان خودم خوندم که میگم





یکی تو یاهو عکس بازیگر اصلیه یه سریالیو گذاشته اواتارش که خیلی هم هیکلش توپه بهش میگم داداش چه هیکلی داری میگه مرسی تازه عایم ورزش کردم:|
من فقط یاهو رو ترک گفتم و به یاری دیگر شتافتم:|





میگم حالا انقدر به مدرسان شریف گیر بدید ک مثه کرم حلزون ببندنش!

والا ب غرعان
(ستاد دفاع از مدرسان شریف)





پشت یه نیسانی نوشته بود:
عاقبت دانشگاه رفتن، این است!





آغامن حاضرم به جای این فیلم مادرانه 45دقیقه تبلیغ کرم حلزون ومدرسان شریف روببینم آخه من موندم نویسنده وکارگردان درموردما چی فکرکردن اون ازگریم رها،اونازدیالوگای...،اون ازفراررها ازکیلینیک که من نمیدونم چه جوری اون خودشوبه هتل رسوندپول که نداشت یعنی پیاده رفت،اونم ،ازرنگ چشمای بچه هاکه معلوم نیست به کی رفته.وغیره.آخه توافق هم محوشی بازم کمه





میخوای به یه نفر لطف کنی؟
شب که خوابه یه بالشتو بگیر جلو کولر بیار بذار زیر سرش .
ای خر کیفی بشه .
دیدم که میگما





این روزه هم مکافاتی شده واسه من!!!
بعد از افطار هم نمیرم غذا بخورم فک میکنم روزم باطل میشه :|
ینی به معنای واقعی وارد پوست و گوشت و استخونم شده :)





بزرگترین دروغ پدر مادرها:نه عزیزم هر گلی یه بویی داره ما همتونو یه اندازه دوست داریم!





دیشب همراه اول به بابام اس داده شما دعوت شدید که یک هفته در جمع ملیاردرها باشید!!!!!!
خدایا ارت ممنونیم که به ما اجاره دادی به مدت یک هفته ملیاردر به حساب بیایم فقط کاش یکم پولم مبدادی که بیشتر به واقعیت تبدیل شه:D




ببین

هم خونه ما تو تهرانه هم خونه شما.
فقط ما منطقه 18 میشینیم شما منطقه1!
هم بابای تو کار منده هم بابای من.
فقط بابای من ماهی 600 تومان حقوق میگیره بابای تو ماهی 6 میلیون تومان!
هم تو موبایل داری هم من.
فقط تو iphoneداری من نو کیا1100!
هم تو از بابات پول تو جیبی میگیری هم من.
فقط من ماهی 6 تومان میگیرم تو ماهی 600 تومان!
هم ما آپارتمان نشینیم هم شما.
فقط ما طبقه سومیم شما طبقه سی و سوم!
هم شما ماشین دارین هم ما.
فقط ماشین ما پرایده ماشین شما پرادو.
هم ما تابستونا مسافرت میریم هم شما.
فقط ما میریم شمال شما میرین قطب شمال!!
واقعا چراااااااااااااااااااااااااااا؟
(تفاوت را احساس کنید)


به دو دلیل دوست دارم گوشی مویایل دست دوم بخرم:
10درصد واسه اینکه اگه خواستم بفروشمش کسرش کمه
100درصد واسه اینکه برم ریکاوریش کنم اس ام اساشو بخونم
یه حالی میده........
خبیث خودتونین خو دوس دارم دست خودم که نیس




تا حالا دقت کردین...تو فیلما وقتی پلیسه دنبال مجرمه س یا مجرمه دنبال پلیسه...
همیشه میگه من اونو میخوام....زنده...







خیلی دوست دارم برم به دنیا پشت پا بزنم
اما خیلی بی جنبه هست جاش بیست تا لگد میزنه
جرات نمی کنم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد