اس ام اس خنده دار 92

جدیدترین جوک



اگر کسی برات قمپوز در کرد براش لوغوز بخون تا تو انپاس نری و برات انغورت نیاد

بگو خب

*

*

*

اگر غذا رو هم میشد دانلود کرد

ما فــــوقِ فـــــــوقش یه املت رومی تونستیم دانلود کنیم

سرعت نتمون به کوبیده نمی رسید !


 

 

*

*

*

یه جاهایی

اگه به سمت دستشویی بدویی ۱۰۰۰ تومن میگیرن

ولی اگه آروم آروم بری ۵۰۰ تومن !

*

*

*

در زندگی زخم های هست که با یه چسب زخم ساده خوب میشه، زیاد بزرگش نکنید !

*

*

*

به مامانم میگم : یادش بخیر بچه بودیم چقدر ما رو کتک زدیا !

شترق خوابوند در گوشم گفت : این دروغا چیه که میگی ؟ من کِی دستم روتون بلند شده ؟ :|

*

*

*

دخترها وقتی ازدواج می‌کنن یه دغدغه دیگه به دغدغه‌هاشون اضافه میشه!

اینکه حالا شوهرم چی بپوشه!؟

*

*

*

طرف ساعت ۸ صبح، نیم کیلو پنیر دستشه، وایساده تو صف نون سنگک

یعنی اینقدر بعضی ها از صبح مشغول تدارکات سفره افطارند  )

*

*

*

ﺁﺩﻣﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺧﻮﺍﺑﺸﻮﻥ ﻣﯿﺒﺮﻩ

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﻼﮎﻫﺎﯼ ﺍﻭﻟﯿﻪﯼ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻥ

*

*

*
تو بعضی از این سریالها یارو از کجا تشخیص میده که طرف مقابلش مجرده یا متاهل یا نامزد که تو اولین نگاه عاشق طرف میشه؟؟

*

*

*

اینکه من الان دارم اخبار انگلیسی میبینم ب این معنی نیس ک من انگلیسی بلدم
بلکه بدین معنیه ک کنترل در فاصله ۲متری منه ولی دست و پای من سر جم یه متره

*

*

*

اینایی ک وقتی میخوای بری خونشون زنگ میزنن میگن هنوز نیومدین؟همونایین ک زنگ میزنن خونتون میگن کجایی؟(خو لامصب ب کجا زنگ زدی؟)اینا طبعا خود درگیری دارن خودشونم نمیفهمن چی میگن اینا تو امپاس شدید قرار دارن با خودشون قپی میان

*

*

*

دقت کردین تو مادرانه دست رها که شکسته از رو لباس گچ گرفتن
یعنی همش قابل تحمل بود به جز این یکی

*

*

*

اقا نمیشه به خدا نمیشه
از وقتی قسمت آخر مادرانه رو دیدم هی دارم نماز میخونم توی نمازم تمام تلاشم اینه که چادرم مثل چادر زن محمدجواد موقع نماز بشه ولی نمیشه
کی راه ارتباطی شبکه سه رو بلده بگه من تماس بگیرم بپرسم چادر این چجوری موقع نماز وقتی نشسته بود اینقدر صاف پهن شده بود

*

*

*

آغا دقت کردین که این خواهر مریم زمان تو این سریال پدرانه بیشتر نقش دکوری داره من که از اول سریال تا حالا ندیدم بیشتر از چهار کلمه حرف بزنه شما دیدین نه جان من دیدین؟؟

*

*

*

نصیحت حیف نون به فرزندش تا وقتی زور داری از عقلت استفاده نکن

*

*

*

مواد لازم جهت نابودی دوستی بین دو نفر
آجی” های جدید به مقدار لازم
“داداشی” های جدید به مقدا زیاد
“غرور” یک پیمانه

*

*

*

عاغا کی گفته غول (گول* قول *غول)وجود نداره؟ من هم گول خوردم هم گول زدم

*

*

*

ینی حاضرم جفت دستمو قطع کنم و با دندون قالی ببافم علیخانی منو دعوت کنه ماه عسل

*

*

*

یارو اونقدر قدش کوتاه بوده که دهنش بوی پا میداده

*

*

*

من موندم این اذر جون تو سریال مادرانه جز کتلت غذای دیگه ای بلد نیست ایا؟؟
از اول سریال کتلت داد به خورد ملت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد