جوک جدید خنده دار

اس ام اس خنده دار (خنده فا دات آی آر)

 

این همه فقیر واسه پول با پولدارا ازدواج میکنن

.
.
.
یعنی یه دختر پولدار پیدا نمیشه که بخاطر بی پولیمون مارو بخواد؟؟؟


*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

مورد داشتیم طرف به خاطر کیلیپسش کرایه دو نفر حساب کرده.....


*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

وقتی دوروز مسواک نزنم وقتی
میخوام مسواک بزنم جوری مسواک رو فشار میدم رو دندونام
انگاردارم بابرس قالیشویی فرش میسابم.
فکرمیکنم تمیزتروسفید ترمیشن.

مدیونید اگرفکرکنید ب نوعی سادیسم مبتلام.

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

شماهم وقتی یه کلمه روبلدنیستیدبدخط مینیویسیدش تا تابلونشه یافقطمن اینجوری ام؟


  


*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

دوش درحلقه ی ما قصه ی گیسوی تو بود

تا دویِ شب سخن از سلسله ی موی تو بود!

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

یعنی باید جفت پا رفت تو صورت این استادایی که میگن : از تعطیلات عید استفاده کنین درسا رو مرور کنین...! :

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

از اینایی که فایل ها رو تو کامپیوترشون با اسم هایی مثل hkjkhjkhj سیو میکنن, توقع اتاق مرتب نداشته باشید
والاااااا!

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

امـروز تـو خیـابـون یـه دخـتـره رو دیـدم انـدازه ی یـه پـسـر آرایـش کـرده بـــود!!!

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

رفتم پرینتر قیمت کنم یه بچه ی ۱۴ساله با باباش اومده بود به یارو می گفت :
Autodesk Maya که بهم دادین مشکل داره ، ورژن جدیدش رو ندارین ؟ محیط Google Android Studio رو دوست ندارم خیلی بچگانه س و ساده ، چیز دیگه ای ندارین ؟
اومدم خونه توی گوگل جستجو کردم تا فهمیدم اینا چی هستن !!!
خدا میدونه من تا سن ۱۴سالگی بزرگترین دغدغه ی تکنولوژیکیم این بود که چجوری می تونم هم زمان رنگ قرمز و آبی این خودکار چند رنگه هارو بدم پایین

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*


سلام . خطابم به اون داداشیه که چند وقت پیش انواع جنا رو معرفی کرده بود که یکی تو حموم وقتی داری شامپو میزنی زل میزنه نگات می کنه و اون یکی از لای در کمد با یه چشم تا صب به نگاه می کنه واینا ... داداش اون جنی که وقتی سر دسشویی نشستی و غرق در تفکری دست خونیشو از چاه در میاره رو یادت رف بگی .

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

رفتن سنگ به اون گندگی رو گذاشتن رو چمن ، چمن داغون شده ، که مثلا مردم پاشونو نذارن روی چمن!!!
من دیگه حرفی ندارم فقط حرفم اینه: ما با همینا شدیم 75 میلیون!

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

دوست عزیز!!! اگر خیلی آشغالی, حداقل قابل بازیافت باش!!!
مرسی!

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

یه دوست دختر هم نداریم از این جاسوئیچی های دوتایی بگیریم نصفش واسه اون نصفش واسه ما!!!

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

یه دوست دختر هم نداریم تهدیدمون کنه یا من یاشاد فا ....

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

امروز ﯾﻪ دختر ﺩﯾﺪﻡ ﺍﺯ ﺑﺮﻕ ﮔﺮﻓﺘﮕﯽ ﻣﺮﺩ ! :(((
.
.
.
.
.
.
.
.
.ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﮐﻠﯿﭙﺴﺶ ﮔﯿﺮ ﮐﺮﺩ ﺑﻪ ﺩﮐﻞ ﺑﺮﻕ . :| :)) 

 

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

مسعولین رسیدگی کنید جون مادرتون اینچه سریالیه که از شبکه 3پخش میشه واقعا چندشه آبروی هرچی مرده برده(منظورم پزمان)ادای گربه درار میووووو اه اه خجالت داره واقعا
عاغا یا میرید این فیلمو جمع میکنید یا به خودم بمب میبندم میرم صدا سیما رو میترکونم>>>>>>
به غول شاعر:
من میجنگم
بوم بوم بوم بوم بوم بوم بوم
من میجنگم
بشکاف برو جلو........................

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

ﺳﺎﻗﻪ ﻃﻼﯾﯽ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺩﺭﯾﺎﭼﻪ ﺍﺭﻭﻣﯿﻪ ﻭ ﺯﺍﯾﻨﺪﻩ ﺭﻭﺩ؛

ﺧﺸﮏ ﺗﺮﯾﻦ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺩﺳﺖ ﺑﺸﺮﻩ |:.

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

شـــــما هم مـــــثل منیـــــد ایـــــا ؟؟
هـــــر مسواکی کـــــه بر میدارم و استـــــفاده میکنم بعـــــد چند روز انگار از جنـــــگ برگشته !!! ولـــــی مســـــواک بقیه خانواده مثل روز اول نـــــوئه !!! فکر کنم مشـــــکل از دندونامـــــه عیـــــنهو دندون اسب میمـــــونه :‏|

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

عاقا من اعتراض دارم چرا هر پسری به قصد دوستی به گوشی من زنگ میزنه اس میده آخرش به من میگه خواهر؟/؟///؟؟؟؟عقده ای شدیم بابا..

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

خیلی بده از یه سوسک بترسی
بدترش اینه شوهرتم مث خودت از ترس سوسکه بالا مبل ایستاده باشه
خدا نصیب هیشکی نکنه اصن از شکست عشقی بدتره

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

اه اه تا حالا شده بری مهمونی
بعد موقع احوالپرسی و دست دادن ۲ نفر با هم
دستشون و بیارن جلو واسه روبوسی
یعنی پیدا کردن دو راهی های سخت زندگی بهتر اون لحظست
که باید دست مبارک و بدی یکیشون !

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

من از اونام که اگه شانس در خونمُ بزنه همون لحظه هندزفری تو گوشمه نمیشنوم :|

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

اگه یه چیزی بره تو چشممون به یکی میگیم فوتش کنه در بیاد ، حالا این سیگاریا چرا تو خیابون دود سیگارشونو با افتخار فوت میکنن تو سر و صورت مردم !
حالا اگه یه بوی خوبیم داشت یه چیزی

 

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

 

یه روز عدد 5 همه اعداد رو دعوت میکنه خونه ش؛واسه پارتی
به جز عدد 8!
0 1 2 3 4 5 6 7 ... 9
آخه اصلاً خوشش نمیومده ازش
وسط پارتی میبینه عدد 8 داره قر میده و میرقصه
جلو میره و یکی میخوابونه بیخ گوشش و میگه:
حیوون اینجا چی میکنی؟ ... من که تو رو دعوت نکردم!
عدد 8 میزنه زیر گریه و میگه:
.
.
.
.
بخدا من عدد 0 هستم ...
دستمال بستم کمرم واستون "حبیبی النور العینی" برقصم..!

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

راه هایی برای خواستگار یابی
.
.
.
.
آخه کی میاد تو رو بگیره ؟

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

طرف نوشته بود که: من یه گوگل واسه مغزم لازم دارم یه آنتی ویروس هم واسه دلم یکی کامنت گذاشته بود: یه فتوشاپ هم واسه قیافت بذار!

*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***

چراایرانیاتادم سطل اشغال میرن امادقیقااشغال رومیذارن کنارسطل!اماوقتی میرن ایستگاه اتوبوس،کافیه اتوبوس یه کم عقب تریاجلوتراز ایستگاه باستاده باشه اونوخ صدبارمیپرسن اقایاخانم ببخشید این خط فلان جاس؟خب اخه ینی چی مگه اتوبوس باید دقیقاموازی باایستگاه باسته ؟چرااینجاپس اینهمه دقت میکنی هم وطن؟خب اشغالت روهم باهمین دقت بندازتوسطل اشغال دگ!اصن ی وضعیه ها!دقت همه ایرانیاتوحلقتون!لایک کن باینستا منو نیگا کن خسته شدم کالری سوزوندما!خخخخخ

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

امروز یه گاری دیدم که ...
بهش پلاک بود!
واقعاً واسه یه ربع هنگِ هنگ بودم!!!
میگم فکر خوبیه ماشینارو بفروشیم بریم گاری بخریم، آلودگی نداره، تو ترافیک نمیمونه، از بابت جریمه و ورود ممنوع و چراغ قرمزم که خیالمون راحت راحته!

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

تیکه جدید حراست دانشگاه به دخترا: با تو ام کلیپس:دی

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

به تبلیغات جدید انتشارات کنکوری و به اسامیشون دقت کردین؟
گردوی دانش....کلاغ سفید...
امروز فرداست که کتابهای انتشارات جدیدترم بیاد مثلا
انگورعلم...کره الاغ دانا...غاز نارنجی!!!!
تلفنشم بیست و نه دوتا چهار خخخخخ

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

میخوام همینجا از همین تریبون به نیمه کمشده ام اطلاع بدم نمیخوام سوار بر اسب سفید بیای با اتوبوس خط واحد بیا فقط بیا مردم از تنهایی والا با این اتوبوس هاشون

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

بعضی وقتا انقدر روی دور بد بیاری هستی که:
اگه بی حرکتم یه جا بشینی ممکنه میز همینجوری بلند بشه و بیاد پایه اش رو محکم بزنه به انگشت پات و برگرده سر جاش…!

یه سری از دخترام هستن میگن من نمیخوام با کسی دوست باشم یعنی اینکه یه نفر پولدار تراز تو رو میخوام:|  روایت داریم عمه های این دخترا به عذاب دچار میشن . :))

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

بعضی از دخترا آرایشو از فتوشاپ رد کردن...اینقدر پیشرفت کردن لامصـــب دارن میرسن به انیمیشن...

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

اگــــــــــــه "شـــجــــریــــان" دهــــه 70ی بــــــــود:
وســــطـــــای آهــــنـــگــــش بـــــایـــــد بــــا یــــه صـــــدای یــــه غــــول بــــیــــابــــونــــی مــــی گــــفـــــت:
ارنــــجــــمــــنـــــت بـــــــــــــــــــــای ...
دی جــــــی شَـــــــجَــــــــر!!!
خخخخخخخخخ

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

خدا این بلا رو سر هیچ کس نیاره...
رفتم آموزشگاه رانندگی (بعله 18 سال به بالام حرفی هست) برا امتحان آیین نامه ... باید فیش پرداخت میکردیم البته توی آموزشگاه دستگاه کارت خوان بود. فیش خودمو پرداخت کردم یه دفعه ای یه پسره اومد( خوبه متوجه شدین من دخملم) عابرش همراش نبود مدیر آموزشگاه داد زد کسی هست عابرشو بده به این عاقا هیچ کدوم از عاقایون و خانوما جواب نداد ن...خلاصه از اونجا که من خیلی بامعرفتم گفتم بله من میدم بفرمایید. همه ساکت بودن دلم هوری ریخت کارتو دادم گفت رمزش منم بهش گفتم....
چشمتون روز بد نبینه کارتم خالی بود .
من |
مدیر آموزشگاه 000^000
پسره |
حاضرین در آموزشگاه 00000000^00000000000
اصلا رفتم یه پراید گرون قیمتی دم در آموزشگاه بود در عرض یک دهم ثانیه جویدمش دیگه نمیرم آموزشگاه فکر کنم پسره دنبالمه که به حسابم پول واریز کنه تو روزنامه هم آگهی داده........

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

یه چیزی میگم یه چیزی میشنوی ...
به همون ساعت های خواب اول صبح که حاضری همه چیزتو بدی ولی بزارن بخوابی قسم راست میگم.
زن داداش و داداشم ی شب اومدن خونمون از بابام اصرار از اونا انکار که شب بمونید خلاصه موندن.... صبح بابام میره تو اتاقشون (لازم به ذکره که داداشم صبح ها اصلا صبحونه نمیخوره لباسشو میپوشه میره سرکار) زن داداشمو بیدار میکنه میگه پاشو شوهرتو بیدار کن بره سرکار.........
آخه این انصافه پدر من بیچاره گناه داره خب خودت بیدارش کن ... باور کنید اگه زن داداشم دختر عموم نبود فکر کنم بابامو میفرستاد تو افق و بابام به عنوان مسن ترین فرد افقی 4جک بود.

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

دختره متولد سال 82 نوشته:
از تنها بودن راضی نیستم اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم...
اونوقت ما تا 10 سالگی واسه هلی کوپتر بای بای
میکردیم ک چراغ بزنه برامون!

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

به نور همین لامپ سوخته بالای سرم قسم اگه دروغ بگم
دیروز دوستم با شماره ثابت خونشون زنگ زده به شماره ثابت خونمون.میگه خونه ای؟منم خواستم شوخی کنم،گفتم نه،خیابونم:)))اونم گفت دیگه هیچی.گفتم حالا چیکار داشتی میگه هیچی بعدا بهت میگم

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

دخترخاله گودزیلام 4سالشه تنهایی رفته خونه همسایشون آقای همساده با شلوارک نشسته بود ، این گودزیلا وقتی آقارو اونطوری میبینه دستشو میذاره رو چشاش میگه : عمو من نگاه نمیکنم برو شلوار بپوش بیا :|
حجب و حیاش تو حلق این دخترای کلیپسی و پسرای ساپورتی;-)


*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*


مـن از اونـام کـه اگـه سـالـی یـه بـار شـانـس در خـونـمُ بـزنـه دقـیـقـا هـمـون لـحـظـه هـنـدزفـری تــو گـوشـمـه نـمـیـشـنـوم !!!
یـعـنـی تـا ایـن حـد بـدشـانـسـم... ^_^

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

یه دوست دارم تو دانشگاه آدم حسودیه به همه چی حسادت میکنه، چند وقت پیش رفت پیش یه استادی گفت چون من خیلی زبون دارم استادا به من نمره الکی میدن این استادم چون میخواست بهش ثابت بشه که اینطور نیست نمره منو داد 8 ولی به یکی که تو امتحان نبود داد 12!!!!!!!!1
حالا گناه من چیه؟؟؟؟؟؟؟
زبون دارم؟؟؟؟؟؟؟
نه واقعا؟؟؟؟؟؟؟

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

من یکی از فانتزیام اینه که سر سفره ی عقد وقتی عاقد برای دفه ی سوم میپرسه (عروس خانوم وکیلم....؟) به داماد بگم میبخشید ولی ما به درد هم نمی خوریم....
بعد در حالیکه اشک تو چشاش حلقه زده( مث اون کلیپ منصور) با لباس عروس فرار کنم برم پیش عشق قدیمیم...سر راهم با هم بمیریم...
خخخخخخخخخخ

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

می گن تو بهشت مادر پدرا ب بچه های مردم می گن: برو از بچه ی من یاد بگیر بی عرضه !!! خخخخخخخخخ

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

عاغا تو عروسی عمم من خیلی خوشگ و شیک و سانتال مانتال تیپ زده بودم ( چ اعتماد ب سقفی !)
عاغا یه خانومی از ما خوشش اومده رفته منو از عمم خواستگاری کرده . فکر می کنین عمم چی گفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفته: نه بابا این الان آرایشگاه رفته قیافش اینجوریه و بزرگ بنظر میرسه وگرنه خیلی بچه و ... بی عقله و امادگیه ازدواج نداره!
ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اخه عمه ی خواستگار پرونه ماداریم؟اونم تو این قحطیه شوهر !!!

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

اقا یه سوال:
این راننده تاکسیا واتوبوسا ازکجامیفهمن من دیرم شده؟؟؟؟؟؟ به خدانه به ساعتم نگا کردم،نه نگاه مضطربى داشتم.....همه نشونه هاراحذف کردم،بازم فهمیدن.....

عـاقــا امــروز بـودیم دانـشگاه‏
دیـدیم یکی از دختـرا دمـاغشو که یـه 68 درجــه ای به چـــپ
انــــحراف داشـته رو عمـل کرده
لامـــصب چـه خوشــگلی شده بـود O_o
دوسـتم بـم میـگه:پـری کــــاش مـام ازیـن دمـاغا داشتـیم عمـل میـکردیم
خـوشگل میـشدیم :|
خـو حرفـه حسـابه،
انــتظار داشـتید من چـیزیم میـگفتم به ایـن بچــــه؟ ^__^

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

رفیقم اومد کلاس بزاره گفت میخوام واسه موتور زیرپا بگیرم چپه شه....
بعدشم شرط 000 50 تومن گذاشت که من میتونم...
هیچی دیگه بر اساس آن سانحه ناگوار استخونای پاش خورد شده الانم دو ماهه که تو گچه...
تازه حسابشم خالیه چون نفری 50 هزار تومن ازش گرفتیم...
بععععععععععله یه همچین آدمایی هستیم ما...(تازه اگه آدم باشیم)

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

صبح رفتم تو حیاط داشتم دست و صورتمو میشستم یهو یه صدای ترق از توکوچه اومد یه دیقه گذشت صدای باز شدن درماشین اومد و پشت بندش یه آقایی گفت بیشــور خــودت زدی کثـافته بووووووق میام میزنم داغونت میکنمااا اینو گفت و همه جا سکوت شد ..یه مین بعد فقط شنیدم همون صدا یه جیغ بنفش زد و صدای درماشین اومد و دود گاز ماشین ...یه صدای دیگه هم میومد پشت سرش داد میزد وایسا مرد کفشات جاموند ^__^

به اینا میگن مــــــــــرد :)


*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

دختری که شیطونی نکنه... بهونه نگیره.... دعوا نکنه... قهر نکنه.... رومخ نره.... حرص نده.... حسودی نکنه.... که اصن دختر نیست... مامان بزرگه

 

*


*** shadfa.blogsky.com    اس ام اس خنده دار جدید ***


*

ﺗﻮ ﻣﺘﺮﻭ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻮﺷﯿﺶ ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ
ﮔﻔﺖ "ﻣﻦ ﺍﻻﻥ ﻣﺘﺮﻭ ﻣﯿﺮﺩﺍﻣﺎﺩﻡ ﺗﺎ 5ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻣﯿﺮﺳﻢ
ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﻧﺮﯼ ﺭﺿﺎ"
ﭘﯿﺮﻣﺮﺩﻩ ﺩﺍﺩ ﺯﺩ ﮔﻔﺖ "ﺩﻭﺭﻍ ﻣﯿﮕﻪ ﺭﺿﺎ ﻣﺘﺮﻭ ﺍﻧﻘﻼﺑﻪ
ﺑﺮﻭ ﻭﺍﯾﻨﺴﺎ"

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد