اس ام اس احساسی و عاشقانه

اس ام اس احساسی و عاشقانه

اشک ها اسکی سوارانی ماهرند

که از زیر چشم ها شروع به حرکت می کنند

و از گونه ها با مهارت می پرند

و در کنار لب ها از خط پایان می گذرند

------------------------------------------------------

به درد هم اگر خوریم قشنگ است

به شانه ، بار هم اگر بردیم قشنگ است

در این دنیا که پایانش به مرگ است

برای هم اگر مردیم قشنگ است
  
------------------------------------------------------

باهات میام نفس نفس

تو آسمان توی قفس

از اول تا آخرش

دوستت دارم همین و بس

------------------------------------------------------

گر بدانم که خواب تو را بیشتر خواهم دید

برای همیشه دیدن تو هرگز بیدار نمی شوم

اگر بدانم که مردگان تو را بیشتر خواهند دید

برای همیشه دیدن تو قید زنده بودن را خواهم زد

عشق بها دارد ، من و تو بودیم و یک دریا عشق

حالا من هستم و یک دنیا اشک ، آری ، عشق بها دارد !

-------------------------- اس ام اس عاشقانه ----------------------------

ارزش بودنت را همیشه از اندیشه ی

یک لحظه نبودنت میتوان فهمید

------------------------------------------------------

تو اگر هیچ شوی گوهر زیبای منی

خودمانی به تو گویم همه دنیای منی

------------------------------------------------------

پروانه صفت چشم به او دوخته بودم

وقتی که خبردار شدم سوخته بودم

خاکستر جسمم به سر شمع فرو ریخت

این بود وفایی که من آموخته بودم

------------------------------------------------------

بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید

و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری

برایت آرزوهای خوب دارد

------------------------------------------------------

از استخوانم برایت قلمی می سازم

و از خونم مرکب تا بنویسم دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد