اس ام اس تلخ و سنگین جدید

اس ام اس تلخ و سنگین جدید

آتش می زنم دنیارا به عشق رفیقی

که آتش مردانگیش جنگل نامردان راخاکسترکرد

------------------------------------------------------

برصفحه دل نقش نگاری دارم

در هر غزلی برگ و بهاری دارم

من شاد به آنم که برصفحه دل نقش نگاری دارم

همچون تو عزیز مهربانی دارم
  
------------------------------------------------------

گلم چرا اونجا؟

بخدا اون از باغچه دل من بهتر نبود

چرا نموندی؟

------------------------------------------------------

خدایا تو گفتی که حق انتخاب دارم

پس چرا انتخاب من درکنار دیگریست

------------------------------------------------------

تلخی دوریت رابه دل می گیرم

باخیالت اشک می ریزم

هرگز فکر نکنی که تو را ازیاد می برم

مگر آن روزی که به سوی خاک بروم

--------------------------- اس ام اس جدید ---------------------------

دهانم پر از حرف است

اماحیف که با دهان پر نمی شود حرف زد!

------------------------------------------------------

سردش بود

دلم را برایش سوزاندم

گرمش که شد با خاکستر دلم نوشت خداحافظ

------------------------------------------------------

دنیای لعنتی....
امشب پاکت سیگارمو بخاطره کسی باز می کنم

که به عشقش سیگارو ترک کردم

------------------------------------------------------

مبادا گرفته باشی

که شهری را به نماز آیات وا می دارم !

------------------------------------------------------

سوت پایان را بزنید

سادگیم حریف هرزگی زمانه نمی شود

قبوله باختم

------------------------------------------------------

آدم ها فراموش نمی کنند !

فقط دیگر ساکت می شـوند

همین...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد