اس ام اس اسفند 1392

اس ام اس اسفند 1392

به او بگویید دوستش دارم

به او که گل همیشه بهار من است

به او که قشنگترین بهانه برای بودن من است

و به او که عشق جاودانه من است

------------------------------------------------------

سر گشته ام از این همه راهی که ندارم

گاهی که تو را دارم و گاهی که ندارم

من مانده ام و لایق تیغی که نبودم

من مانده ام و فرصت آهی که ندارم
  
------------------------------------------------------

هر گاه می گریم تو را در اشک هایم می بینم

آنگاه اشک هایم را پاک می کنم تا کسی تو را نبیند

------------------------------------------------------

دوست دارم دیگر وداع کنم

شاید فصلی دیگر به سراغ تمام دلتنگی هایم آمدم

------------------------------------------------------

ناگهان تمام دنیایم در هجوم دلتنگی نابود می شود

افسوس که ناگهان به هق هق باران شبیه می شوم

-------------------------- اس ام اس جدید ----------------------------

سینه ای سوخته از آتش هجـران دارم

سـالها زغـم تـو ســر بـه گریبـان دارم

یاکه جانم بستان یا به وصـالت برسـان

بیش ازاینها نه دگر طاقت هجران دارم

------------------------------------------------------

بوسه بسته بندی عشق است

در قالب لب ها

------------------------------------------------------

اگه حلقه محبت از طلاست

حلقه رفاقت از وفاست

وفادارتم رفیق

------------------------------------------------------

همه گویند که تو عاشق اویی

گرچه دانم همه کس عاشق اویند!

لیک می ترسم یارب!نکند راست بگویند!

------------------------------------------------------

دلی گفت: که آخر چه بود حاصل من؟

عشق فرمود: تا چه بگوید این دل من!

عقل نالید: کجا حل شود این مشکل من؟

مرگ خندید: در این خانه‌ی ویرانه‌ی من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد