مسیج عاشقانه اسفند ماه 93

مسیج عاشقانه اسفند ماه 93

لا لا بخواب دنــــیا خسیســــه

واســه کمتر کسی خوب می نویســه

یکی داره هزار و یک ســتاره

یکی جز یاد تو هیچــی نــداره

------------------------------------------------------

لبخند تو معجزه ی شیرینی است

که رویای بهشت را در دل آدم زنده می کند
  
------------------------------------------------------

تابستان داغیست

اما دلم دیگر به این زندگی گرم نمی شود

آنقدر نیستــی کــــه گاهــــی حــــس مــی کنــم

عشــــــق را نسیــــــه به من داده ای

بی تــابــم و نقــد می خــــواهــمت

میفهمی …

------------------------------------------------------

نگاه تــــــــــــو مــــرا عاشق تر از پیــــــــــش می کند

چه معجــــــــــــــــونی می شود زندگی

با لمس دستان تــــــــــــــو

با حس عشــــــــــــــــــــــــــــــــــــقِ تــــــــــــــو

------------------------------------------------------

حوالی رویاهایم که قدم می زنم  می بینم

خیابان را با بوی باران دوست دارم و خودم را با بوی تو

------------------------------------------------------

لبخنــــد که می زنی یــوسفــــی مــی شوم

که بــی هیــــچ بــــرادری در چــــال گونــه ات گــــم می شود

--------------------------- اس ام اس عاشقانه ---------------------------

با هم که قدم می زنیم

حسودی اش می شود آفتاب

نه که هیچ گاه قدم نزده است با ماه

------------------------------------------------------

خیلی دوست دارم بدانم

فکر و خیالت را به کدامین سو روانه می کنی

وقتی که من اینجا دور از تو با خیال تــــــــــــــو خوشم

------------------------------------------------------

گرما یعنی

نفس های تو

دست های تو

آغوش تو

من به خورشید ایمان ندارم

------------------------------------------------------

لعنت به آن بوسه ای

که شیرینی اش تــلــخ تــریــن خاطره ام شد

در نبــــــــــودت

------------------------------------------------------

حــــال و روز زنــــدگــــی مــن را وقــتــــی نبــاشــی

 یــــک کــلمه تــــوصیــــف می کنــــد

فــــــاتحه

------------------------------------------------------

چه ستی می شود دستــان مــا کنــار هم

بــی شــک هیچ طراحی تــا امــروز

چنین ســتی را بــا هــم جــور نکرده است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد