اس ام اس تیکه انداختن و تحقیر کردن

اس ام اس تیکه انداختن و تحقیر کردن

از دستت هرچی برمی اومد انجام دادی

تشکر

حالا نوبت پاهاته

گورتو گم کن

------------------------------------------------------

اونی که از پشت خنجر فرو کرد تو قلبم

عطر تنش آشنا بود

آن عطر را خودم برایش خریده بودم ..
  
------------------------------------------------------

مرا می شکنی و سرت را با افتخار بالا می گیری

ببین از سقف بالای سرت چگونه اشک چکه می کند

مغرور نباش که روزی این سقف شکسته روی سرت خراب می شود

------------------------------------------------------

عزیزم واسه کسی دورویی کن

که حوصله همون یه روتم داشته باشه

------------------------------------------------------

دلم تنگ شده برای وقتی که

می گفتی دلم واست تنگ شده

دلم تنگه برای بودنت شایدم لبخند خودم

دلم برای همه چیز تنگ شده جز بودنت

--------------------------- اس ام اس تیکه دار ---------------------------

به لب هایم قفل زدم درباره عشق تو

تا به کسی چیزی نگویم

شاید روزی خودت آدم شوی

------------------------------------------------------

گمان می کردیم وقتی نباشم دلت می گیرد

اما دیدم نه بدون من شادتری و شلوغتری

صدای قهقه خنده هایت تا اینجا هم شنیده می شود

گویا من سد راهت بودم و تو دیگه آزادی

مبارکت باشه

------------------------------------------------------

گفتم تمام وجودم از آن تو بود

مشکلت چه بود که با من چنین کردی ؟

گفت آنقدر خوبی که حالم را بهم می زنی

------------------------------------------------------

یه روز تو تنها آرزوی زندگیش می شی

این بدترین انتقامه

------------------------------------------------------

تاریخ انقضایت که سر برسد

و دیگر طعم قبل را ندهی

از کال تبدیل می شوی به میس کال

به همین راحتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد