اس ام اس خنده دار و باحال

اس ام اس خنده دار و باحال

تا حالا دقت کردین هر چى به اواخر مرداد نزدیکتر می شیم

از اوایلش دورتر میشیم ؟

خیییلی دنیاى عجیبیه !

------------------------------------------------------

من مطمئنم یه روز یخچال از من انتقام می گیره

و هر نیم ساعت یه بار میاد در اتاقمو باز می کنه

چند دقیقه بهم خیره می شه بعد دوباره درو می بنده !
  
------------------------------------------------------

دختره با ۱۲۰کیلو وزن توی قسمت علایق زده : ورزش های رزمی !

یاد پاندای کونگفو کار افتادم

------------------------------------------------------

ﺍﮔﺮ ﺩﯾﺪﯼ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﺑﺮ ﺩﺭﺧﺘﯽ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﺮﺩﻩ

ﺳﺮﯾﻊ ﺑﯿﺎﺭﯾﺪﺵ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻬﻮ ﮔﻼبی ﭼﯿﺰﯼ ﻣﯿ ﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮ ﺳﺮﺵ

ﭼﺎﺭﺗﺎ ﻓﺮﻣﻮﻝ ﺑﻪ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﻣﯿﺸﯿﻢ !

------------------------------------------------------

اعتراف میکنم یه بار با ماشین از خونه اومدم بیرون

وسط راه یادم رفت کجا داشتم میرفتم برگشتم خونه !

------------------------------------------------------

واقعا چرا مجریای برنامه کودک همشون خاله ن ؟

چرا هیچوقت عمه ها مجری برنامه‌های کودک نمیشن ؟

-------------------------- اس ام اس خنده دار ----------------------------

اگه پشه ها نبودن من تا الان از تنهایی دپرس شده بودم

مخاطب خاص شدم براشون

شبا میان بیدارم می کنن !

------------------------------------------------------

در بین امور ممکن الذکر

گفتم که کنم اشارتی بکر

اما همه وقت مشکلم بود

اسهال قلم ، یبوست فکر

------------------------------------------------------

اعتراف می کنم بچه که بودم تو خونه فوتبال بازی می کردم

احساس می کردم تماشاچیا دارن منو صدا می زنند

جو منو می گرفت رو فرش تف می نداختم !

------------------------------------------------------

هر که با احساس شد خواهد شکست

بگو خب !

------------------------------------------------------

امروز تنه یه پسره یه شلوار دیدم

با هر فرمولی حساب کردم که ببینم

این شلوارو چطوری پاش کرده نفهمیدم

لامصب فک کنم با پاشنه کش پوشیده بود !

------------------------------------------------------

الان داشتم کیبورد رو می تکوندم

با مواد غذایی که ازش بیرون اومد

می شد 20 نفرو ۳ وعده غذا داد !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد