اس ام اس عاشقونه جدید

اس ام اس عاشقونه جدید

تورا در قلب شعرم می گذارم

به نام عشق آن را می نگارم

تمام حرف من در شعر این بود

تورا تا بی نهایت دوست دارم

------------------------------------------------------

کاش بودم تک درختی در میان قلب تو

تا وجودم میوه می داد از محبت های تو
 
   
------------------------------------------------------

میان بندگانت هرچه دیدم هوس ها جانشین عاشقی بود

به دستان دروغین محبت گلی دیدم شبیه رازقی بود

------------------------------------------------------

به امید چتر فردایت خیس بارانم

از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم

------------------------------------------------------

در سکوت دادگاه سرنوشت

عشق بر ما حکم سنگینی نوشت

گفته شد دل داده ها از هم جدا

وای بر این حکم و این قانون زشت

--------------------------- اس ام اس عاشقانه ---------------------------

دوست دارم همیشه از تو بنویسم بی آنکه در جستجوی قافیه ها باشم

بی آنکه واژه ها را انتخاب کنم ، دوست دارم از تو بنویسم که می دانم

هنوز دوستم داری و هر سپیده دم یک سبد مهربانی از تو دریافت می کنم

------------------------------------------------------

از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است

از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است

------------------------------------------------------

دل رو زدم به دریا ، زدم برات پیامی

فقط برای اینکه ، نگی که بی مرامی

------------------------------------------------------

ای نگاهت پلی از مخمل و از ابریشم

روزگاریست که تنها به تو می اندیشم

------------------------------------------------------

به پرستو نباید دل بست زیرا که او نازک دل است

و می گریزد از ما ، مانند باد از سرما

و فراموش می کند تمام روزهای باهم بودن را

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد