اس ام اس عشق داغ و سوزان

اس ام اس عشق داغ و سوزان

بگــــــــــــذار زمــانـــــه از حـســـادتــــــــ بتـرکـد

انــــــگشتــــــان مـن

چـــه بـه انگــشتـــان تـــــو می آینــد !

------------------------------------------------------

جـــــــانم بـــــــــاش

تا به لبــــــم برســـی

می خوام هـــــمه ببینند

با تـــو جان به لـب شدم !
   
 
------------------------------------------------------

چه سخت است درک اینکه

چشمانت هم دروغ می گفتند

در این دنیا من فقط به آنها اعتماد داشتــــــم ...

------------------------------------------------------

چه می دانی از دل تنگم؟

گاهی به خدا التماس می کنم فقط خوابت را ببینم

می فهمی؟

فقط خوابت را...

------------------------------------------------------

میان این همه تاریکی بسیار و نفس گیر

تیرک چراغ برقی بلند و بی دریغ

زیر بارانی نرم و ریز

چه شاعرانه می چسبد!

--------------------------- اس ام اس عاشقانه ---------------------------

هی رفیق!

خواستم بگویم

این آرزویی که تو به آن رسیده ای

مال من بود  !!!

------------------------------------------------------

من از مرگ نمی ترسم

بلکه از چیزهایی می ترسم

که بعد از مرگم در لپ تاپم پیدا می کنند!

------------------------------------------------------

کمی دروغ بگو

خسته ام پینوکیو

این جا آدم ها دروغ های شاخدار می گویند

و دماغِ درازِ خود را جراحی پلاستیک می کنند !

------------------------------------------------------

جـدایـی آنقدر ها هم که فکر می کنی تلخ نیست !

اگر هنوز حـرف های من را باور نداری

از نادر و سیمین بپرس که از تمام دنیــا جایــزه گرفته اند ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد