اس ام اس برای خدا

اس ام اس برای خدا

ای خدا

یک نگاه بکن آخه این درسته ؟

من نمیتونم با تو حرف بزنم این نفسم به من اجازه نمیده

------------------------------------------------------

وقتی در مقابل تو می نشینم و قصد می کنم با تو حرف بزنم

این قلب خرابم ، اینقدر جای این و اون شده

که نمی تونه با تو ارتباط برقرار کنه
   
 
------------------------------------------------------

حواسم به همه چیز جمع است غیر از تو !

آخه مگه غیر تو می تونه برام کاری کنه ؟

------------------------------------------------------

ای خدا، ازخودم به تو شکایت میکنم

ازقلب خرابم ازچشم بی اشکم

نکنه به خاطر گناهانم منو از در خونت روندی

------------------------------------------------------

پروردگار من رحمی کن

آخه اگه نمیخواستی رحمی کنی

اجازه نمیدادی همین اندازه هم با تو حرف بزنم


--------------------------- اس ام اس جدید ---------------------------

یا الله یا الله یا الله

اجازه بده حد اقل اسمت را به زبان بیاورم

یا الله یا الله یا الله

------------------------------------------------------

ای خدا

میدانم ، هرگاه که کار بدی انجام دهم

توفیق همنشینی و هم کلامی با تو از من گرفته میشود

یا اگرهم با تو حرف بزنم ،قلبم آنگونه که باید ،سخن نمیگوید

------------------------------------------------------

چه باید کرد ؟

آیا مرا رها میکنی ؟

آیا مرا،با سیاهی قلبم تنها میگذاری؟

------------------------------------------------------

نه نه،من تمام امیدم به سوی توست و آنچه از تو سراغ دارم غیر از این

ببین رو سیاه شدم

------------------------------------------------------

ببین غرق گناه شدم

لحظه ای به من بنگر ، رحمی کن


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد