اس ام اس جدید روز sms jadid

اس ام اس جدید روز sms jadid

آنقدربغض هایم راقورت دادم وخندیدم

که خودم هم باورم شد که چیزی نیست

------------------------------------------------------

خدایا .... خیلی ها دلمو شکستند...دیگه تحمل ندارم ...

شب بیا با هم بریم سراغشون....من نشونت میدم..

تو ببخششون...

  

------------------------------------------------------

عشقم بهم گفت آرزو دارم واسم دعا کنی

شب و روز با چشم گریون دعایش کردم

نمی دانستم آرزوش فراموش کردن منه

------------------------------------------------------

موهایش سفیدشد..

.کودکی ک یواشکی خوانده بود دفتر خاطراتم را...

------------------------------------------------------

آینده ای بساز

که گذشته ات درجلویش زانو بزند

------------------------------------------------------

توی ذهنم یه دنیا برات حرف دارم

ولی توی دلم ی جمله بیشتر نیست

دوست دارم

--------------------------- اس ام اس جدید ---------------------------

بهانه گیر و زبان نفهم...

دلم را می گویم..

آخر تو را الان از کجا برایش بیاورم

------------------------------------------------------

می گم : این دل...
این واژه ى بی نقطه
گاه به وسعت یک دریا برایت تنگ مى شود

------------------------------------------------------

از روزی می ترسم
که وقتی بهم میگه
دوستت دارم یاد تو بیفتم

------------------------------------------------------

ساده بودم که تو را ساده تجسم کردم

بعد لبخند تو با گریه تبسم کردم

آشنا باهمه ى پنجره هاى شهرم

چون تو را پشت همین پنجره ها گم کردم

------------------------------------------------------

دلتنگی دردیه که شب و روز نمی شناسه

شرمنده اگه بدم وقع دلتنگت شدم

------------------------------------------------------

به هر قیمتى پادشاه باش

حتى اگر قلمروت به اندازه عرض شانه هایت باشد

------------------------------------------------------

قلبم را به کفش هایت می دوزم

تا با هر قدم که دورتر می روی

زخمی تازه بردارد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد