اس ام اس دلتنگی تلخ

اس ام اس دلتنگی تلخ

تــــو هم تلخ بودی

تلــــــــخ درست مثل قطره های فلج اطفالی

که در کودکی به خوردم می دانند

غافل از اینکه این بار

تلخی تــــــــو دلم را فلــــــــج کرد

------------------------------------------------------

آه چقدر دلم میخواهد

با سیگاری در دست

روبروی پنجره اتاقم بایستم

و به فردایم بیاندیشم

افسوس که نه سیگار هست

نه آدم سیگاری

نه پنجره ای در دل دیوار اتاقم

و نه حتی امیدی به فردا

تنها من هستم تنهای تنها

  ------------------------------------------------------

غمی نیست

من این دل‌تنگی‌ها را

به حساب تو می‌گذارم

ولی مگذار حساب‌مان

خیلی زیاد شود

------------------------------------------------------

چه حق انتخاب قشنگی برایم گذاشتی

یا برو یا نمان

سراین دو راهی کدام را انتخاب کنم؟

------------------------------------------------------

به سلامتی همه کسایی که

یه روزی یه حلقه ای رو خریدن برای تعهد

ولی حلقه شون موند و آدمش نموند

-------------------------- اس ام اس دلتنگی ----------------------------

نگران نباش

حال دلم خوب است

آرام  گوشه ای نشسته

و رویاهایش را به خاک می سپارد

------------------------------------------------------

این روزها احساس می کنم چقدر شبیه سکوتم

با کوچکترین حرفی می شکنم

------------------------------------------------------

دوســــــــــــــــــــت شدن باکــــــــــــسی که یه بار ترکت کرده

 مثل پوشیــــــــــــدن لبــــــــــــاس چرکات

بعد از دوش گــــــــــــرفتنــــــــــــه

------------------------------------------------------

نه اینکه زانو زده باشم نه

فقط نبودنت سنگین است

------------------------------------------------------

چقدر سرد است

وقتی دلتنگتم و نیستی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد