اس ام اس اشعار ناب

اس ام اس اشعار ناب

یک ساعت که آفتاب بزنه

خاطره آن همه شب های بارانی از یاد می رود

این است حکایت آدم ها

فراموشی!

------------------------------------------------------

هر چه می خواهم غمت را در دلم پنهان کنم

سینه می گوید که من تنگ آمدم، فریاد کن
  
------------------------------------------------------

همه دل خوشند که مطرب بزند به تار چنگی

من از خوشم که چنگی بزنم به تار مویی

------------------------------------------------------

گر پشت به دیوار کنی یاد آور

زان روز کز خاک تو دیوار کنند

------------------------------------------------------

بی سبب خود را مرنجان از قضا نتوان گریخت

نوش جان باید کنی حق در پیاله هر چه ریخت

------------------------------------------------------

تو عاشق می شوی هر روز و حاشا می کنی هرشب

و من با آتش عشقت مدارا می کنم هر شب

--------------------------- اس ام اس جدید ---------------------------

بس حلقه زدم بر در و حرفی نشنیدم

من هیچکسم ؟

یا که در این خانه کسی نیست؟

------------------------------------------------------

امشبی را که در آنیم غنیمت شمریم

شاید ای جان نرسیدیم به فردای دگر

------------------------------------------------------

هر که در سینه دلی داشت به دلداری داد

دل نفرین شده ماست که تنهاست هنوز

گرچه رفتی ز برم... حسرت روی تو برم

در این خانه بامید تو ... باز است هنوز

------------------------------------------------------

همه عمر برندارم سر از این خمار مستی

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

------------------------------------------------------

هرگز گمان مبر که ز خیال تو غافلم

گرمانده ام خموش ، خدا داند و دلم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد