اس ام اس عشق و تلخی هاش

اس ام اس عشق و تلخی هاش

جنس من از آهن و از سنگ نیست

من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست

حال دل از من نمی پرسی چرا

حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست

------------------------------------------------------

روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد

اگر باران بند بیاید از این خانه می روم
  
------------------------------------------------------

آن نازنین کجاست که یادم نمی کند

صد غم به سینه دارم و شادم نمی کند

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست

 امشب به یاد کیست که یادم نمی کند

------------------------------------------------------

شاید با هم بودن سخت تکرار شود

اما به یاد هم بودن را هر لحظه می توان تکرار کرد

------------------------------------------------------

اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد

بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد

-------------------------- اس ام اس عاشقانه ----------------------------

باوفا مهر تو اندر جان ماست

زندگی بی دوستی زندان ماست

کم بزن آتش دل بی تاب را

یاد خوبت روز و شب مهمان ماست

------------------------------------------------------

عجب رسمی ست رسم آدمیزاد

 که دور افتاده را کم می کنند یاد

که دور افتاده حکم مرده دارد

که خاک مرده را کی می برد باد

------------------------------------------------------

من یاد خوش دوست به دنیا ندهم

لبخند خوشش به حور رعنا ندهم

گر یاد کند مرا هر از گاهی چند

گرد رخ وی به چشم بینا ندهم

------------------------------------------------------

آسمانم انتهایش قلب توست

مهربان این آسمان از آن توست

آسمانم هدیه ای از سوی من

تا بدانی قلب من هم یاد توست

------------------------------------------------------

بی هیچ دلیلی به یادت هستم

تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد