اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن

اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن

هی غریبه قیافت خیلی آشناست

من و تو جایی همدیگر را ندیده ایم ؟

آهان یادم اومد یه روزهایی خاطره هایی با هم داشتیم

یادمه اون موقع دم از عشق و عاشقی می زدی ...

اینقدر مات نگاهم نکن عشقت حسودیش می شه !

راستی قبل رفتن خواستم بدونی

وقتی دیدمت دلم نلرزید

------------------------------------------------------

کودکی هایم را ببخش

من بزرگ نمی شوم

نه اینکه نخواهم بزرگ شوم

که در من بزرگی مفهومی است دست نیافتنی

دوست من کودکی هایم را بر من ببخش
  
------------------------------------------------------

با آنکه انتقام از دشمن حرام نیست

در عفو لذتی است که در انتقام نیست

------------------------------------------------------

اگر با گذشت کردن کسی کوچک می شد

خدا تا این اندازه بزرگ نبود!

------------------------------------------------------

خیلی وقت است که کــــات گفته ام

ولی تو همچنان برایم بــــازی می کنی

------------------------------------------------------

آن روز ها هیچ چیزمان به هم نمی خورد

اما الان حسابی حالم از تو به هم می خورد

--------------------------- اس ام اس تیکه دار  ---------------------------

این روزها قدم که میزنم

منحرف می شوم به سمت چپ

در قلب من چیزی سنگینی می کند مدام

باید بیرون بیندازمت

------------------------------------------------------

واقعا چه فایده ؟

بالای خط فقر باشی و زیر خط فهم

------------------------------------------------------

می دونی چیه رفیق؟

اگه از زندگی کسی می ری بیرون ، سعی کن کامل بری بیرون

حتی پوست تخمه هاتم جمع کنی با خودت ببری

------------------------------------------------------

مقصر خود ماییم

عشق را به کسانی ارزانی می کنیم که

از زندگی ، جز آب و علف روزانه نه می فهمند نه می خواهند!

------------------------------------------------------

به بعضی ها باید محبت و معرفتتو قطره قطره با قطره چکون بدی

چون جنبه همشو یکجا ندارن

یه دفعه میزنن زیر همه چیز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد