اس ام اس دوست داشتن

اس ام اس دوست داشتن

انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم

تنها یک جمله هنوزم دوستت دارم

------------------------------------------------------

امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه

دیروز هم همینطور بود فردا هم همین طوره
  
------------------------------------------------------

بگو دوستت دارم

شهیدم کن

مالیات ندارد این گلوله ای که از دهانه لب هایِ تو شلیک می شود

------------------------------------------------------

هی تو کمی نزدیکتر بیا

اما چیزی نگو بگذار فقط

بگذار چشم هایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کنـــد

------------------------------------------------------

دوست داشتن

زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد

دوست داشتن دل می خواهد

و یک من می خواهد و یک تو

------------------------------------------------------

بانو

آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش

و مثل یک ماهی به آغوش من بیا

من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم

-------------------------- اس ام اس دوستت دارم ----------------------------

باران می بارد ! به حرمت کداممان ؟ نمی دانم

همین اندازه می دانم که صدای پای خداست

شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم

------------------------------------------------------

ما به هم نمی رسیم

امّا بهترین غریبه ات می مانم

که تو را همیشه دوست خواهد داشت

------------------------------------------------------

می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم

یکی بود ، یکی ...

بی خیال ...

خلاصه اش می شود

دوستت دارم

------------------------------------------------------

حرف های زیادی بلد نیستم

من تنها چشمان تو را دیدم و گوشه ای از لبخندت که حرف هایم را دزدید

از عشق چیزی نمی دانم اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد