اس ام اس طعنه دار

اس ام اس طعنه دار

گفتم به گل زرد چرا رنگ منی

افسرده و دلتنگ چرا مثل منی

من عاشق اویم که رنگم شده زرد

تو عاشق کیستی که هم رنگ منی

------------------------------------------------------

به خودم افتخار می کنم

که کم اثرترین ماده مخدر هستم

به چشم خودم دیدم یکی که معتاد من شده بود

مثل آب خوردن ترکــــــــــــــــــــم کرد
  
------------------------------------------------------

رفاقت را از گرگ بیاموز

گرگ با همنوعان خود شکارمی کند

خو می گیرد و زندگی م یکند ولی …

موقع خواب یک چشم خود را باز می گذارد

گویی گرگ معمای رفاقت راخوب درک کرده است

------------------------------------------------------

جایی هست که دیگه کم میاری از اومدن ها رفتن ها شکستن ها

جایی که فقط و فقط می خوای یکی باشه

یکی بمونه که نره واسه همیشه کنارت باشه

من الان اونجام تو کجایی؟

-------------------------- اس ام اس جدید ----------------------------

دل من غمگین است

غصه ام سنگین است

گرچه با هر نفسم

زندگی شیرین است

میل گل در من نیست

بال من خونین است

اشک غم باید ریخت

رسم دنیا این است

------------------------------------------------------

گستاخی خیالم را ببخش

هزار بار داغش کرده ام اما او لحظه ای یادت را رها نمی کند

------------------------------------------------------

به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد

به شوق آرزو باشد نه تکرارغم دیروز

------------------------------------------------------

دست هایت مال من نیست

اگر بود که اشک هایم بر روی گونه نمی خشکید

------------------------------------------------------

نم دانم چرا تا زنده ایم روانمان را شاد نمی کنن؟

همین که مردیم شاد روانمان می کنن

------------------------------------------------------

چه بد است جدا شدن از کسی که حتی دوست نداری

یه لحظه بی او به زندگی ادامه بدهی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد