اس ام اس تنهایی

اس ام اس تنهایی, اس ام اس بیکسی

فرق من با یه مترسک چیه آی دنیا ؟

هر دو پوشالی و خالی

هر دومون تنهای تنها

------------------------------------------------------

به جنگل که می روی برایم عصایی بیاور

این عذاب تنهایی پیرم کرده است
  
------------------------------------------------------

تنهایی یعنی شب که می خوای بخوابی

به گوشیت می گی شب بخیر

------------------------------------------------------

تنهایی هم برای خودش عالمی دارد

حداقل خیالت راحت است که دیگر دلت نمی شکند

------------------------------------------------------

تقدیر را خود رقم می زنم

از کنارم هرچه تنهایی هست

بر می دارم و تو را جایشان می گذارم

------------------------------------------------------

روزگار اینسان که خواهد بیکس و تنها مرا

سایه هم ترسم نیاید دیگر از دنبال من

--------------------------- اس ام اس تنهایی ---------------------------

تنهایی

تاوان همه نه هایی است که نگفتم تا دل کسی نشکند

همه محبت هایی که زیادی هدر دادم تا دلی به دست آورم

همه دوستت دارم های آبکی که جدی گرفتم

همه سادگی که در این دنیای هزار چهره خرج کردم

تنهایی  تاوان همه خوش بینی است که به دنیا و آدم های این روزها داشتم

------------------------------------------------------

نشستم

خسته شدم

دیگر قایق نمی سازم

پشت دریاها هر خبری که میخواهد باشد باشد

وقتی از تو خبری نیست قایق میخواهم چه کار ؟

مرا همین جزیره کوچک تنهایی هایم بس است

------------------------------------------------------

میان این همه مهمان چقدر تنهایم

وقتی مابین این همه کفش

کفش های تو نیست

------------------------------------------------------

تنهایی راه رفتن سخت نیست

ولی وقتی ما این همه راهو با هم رفتیم

تنهایی برگشتن خیلی سخته


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد