اس ام اس بارانی عاشقانه

اس ام اس بارانی عاشقانه

کاش وقتی آسمان بارانی است

چشم را با اشک باران تر کنیم

کاش وقتی که تنها می شویم

لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم

------------------------------------------------------

روزای بارونی قطره های بارون رو بشمار

اگه بند اومد روی رفاقت من حساب کن

که نه کم میاد و نه بند میاد
  
------------------------------------------------------

به که گویم که تو منزلگه چشمان منی

به که گویم که تو گرمای دستان منی

گرچه پاییز نشد همدم و همسایه من

به که گویم که تو باران زمستان منی

------------------------------------------------------

میدانم که می مانی و از قلبم بیرون نمیروی

پس لااقل باران را بهانه کن ، دارد باران می آید

------------------------------------------------------

به هنگام نکوهش هنگامه باران

به بهره اش نیز بیاندیش ...

--------------------------- اس ام اس بارانی ---------------------------

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است

مثل همین باران بی سوال

که هی می بارد

که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد!

------------------------------------------------------

باران که می بارد تمام کوچه های شهر

پر از فریاد من است که می گویم:

من تنها نیستم تنها منتظرم

------------------------------------------------------

پنجره ی باران خورده ات را باز کن

چند سطر پس از باران

چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده

دلم برایت تنگ است

------------------------------------------------------

همچون باران باش

رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی جبران کن

------------------------------------------------------

نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد

ولی باران نمیدانند که من دریایی از دردم

به ظاهر گرچه میخندم ولی اندر سکوتی تلخ میگریم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد