اس ام اس خیانت در عشق

اس ام اس خیانت در عشق

یکی را آرزو کردی و رفتی

برایش پرس و جو کردی و رفتی

تو هم تا آبرو از من گرفتی

مرا بی آبرو کردی و رفتی

------------------------------------------------------

عاشق شدم و عذاب را فهمیدم

رنجیدن و اضطراب را فهمیدم

در چشم تو عشق را ندیدم اما

معنای دل کباب را فهمیدم

هر روز خطاهای تو را بخشیدم

تا بخشش بی حساب را بخشیدم
  
------------------------------------------------------

نمی بخشمت ولی فراموشت می کنم

همیشه به همین سادکی از آدمای بی ارزش و خائن می گذرم

------------------------------------------------------

به نامردی نامردان قسم جانا که نامردی

که نامردان خجل گشتند از بس که تو نامردی

------------------------------------------------------

آنقــدر مرا سرد کرد

از خودش .. از عشق ..

کــه حالا بــه جای دلبستن یخ بسته ام

روی احساسم پا نگذاریــد لیز می‌‌خوریــد

--------------------------- اس ام اس خیانت ---------------------------

عجب جوش و خروشی بود عشقت

خراب باده نوشی بود عشقت

بهشتم را به سیبی داد بر باد

عجب آدم فروشی بود عشقت

------------------------------------------------------

سوت پایان را بزن

من حریف هرزگی تو

و احمق بودن خودم نمی شوم

------------------------------------------------------

دار بزن

خاطرات کسی که  تـو را دور زده

------------------------------------------------------

حالم خوب است

امّا گذشته ام درد می کند

------------------------------------------------------

نفرین به توی نامرد که با زیباترین نقاب به چهره رفیق درآمدی

نفرین بر آن مرامی که این گونه به اعتمادم خیانت کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد