اس ام اس احساسی اسفند ۹۲

تــو چنــان زیبــا شــده ای میــان شعــرهــایــم،
کــه گمــان نکنــم خــودت هــم بــدانــی
ایــن کــه داری مــی خــوانیــش،
خــودِ تــویــی . . .
.

.

.
صدا میکنم تو را
این جانی که میگویی جانم را میگیرد !!! نزن این حرف ها را !!!
دل من جنبه ندارد ، وقتی نیستی دمار از روزگارم در میاورد …
  
.

.

.

به هر کسی که می رسی ، می گویی :
آدم فقط یکبار عاشق می شود …
دروغ است
تو باور نکن
مثلا خود من
هر روز ، دوباره ، عاشقت می شوم …

.

.

.

کاش آن که برای اولین بار گفت :
“آدمها از دور زیباترند”
تو را یک لحظه از نزدیک دیده بود !
آن وقت …
به هر آن چه که پیش از این گفته بود
شک می کرد !

.

.

.

همه میگن : توش چی دیدی که عاشقش شدی ؟
آخه اینم سواله که تو میپرسی ؟
اگه قرار بود توام ببینی که تو عاشقش میشدی !

.

.

.

دلم که برایت تنگ می شود رو به همه ی پنجره های دنیا می ایستم
مهم نیست من کجا باشم و تو کجا ؟
رو به هر پنجره ای که بایستم تو ، چشم انداز نگاه عاشق منی …

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

لحظﮧ ے تولد من
بـﮧ همان ثانیـﮧ اے برمـےگردد
کـﮧ تو براے اولین بار بـﮧ من گفتـے
“دوسـت دارم”

.

.

.

خیالت راحت
من جـز آغوش تو حتـے به دیوار
هم تکیه نمے کنم!

.

.

.

مـن عاشقت هـستم
و تا انتهاے
این دنیـاے پـر از تهـے
هیچ کارے به جز دوست داشتنت ندارم
هـیچ دلیلے بـرای تنهـا گذاشتنت ندارم
و هیچ بهانه اے براے از یاد بردنت
حتے براے لحظه اے ندارم!

.

.

.

کـابوس یعنــی
خـوابـی کـه تــو در آن نباشــی!

.

.

.

♥ اولین تو بودی ♥
♥ آخرین هم تو خواهی بود ♥
♥ نمی خواهم طعم چشم دیگری را بنوشم ♥
♥ انتظار بارانت سخت هم باشد ♥
♥ فقط به خیال آمدنت ♥
♥ خیس خیسم ♥

.

.

.

کسی در قلب کوچکم فرمانروایی میکند!
بدون هیچ نائب السلطنه ای
کسی نمیداند!
چه لذتی دارد بهترین پادشاه تارخ
را
در دل داشتن!

.

.

.

× تو مال منی ×
اخــم هـای تــــــو
بــالا تـرین لذت دُنیـــاست
ای بَهانه ی تَمام لـوس شدن هـای مَــن!!
“دوستت دارم”

.

.

.

تو بازی زندگی موقع یار کشـی
چه خوبه آدم بگه:
من وعشقم، شما و همه…!

.

.

.

اس ام اس احساسی

تمام خوبی حس مالکیت اینه که
از کسی که دوسش داری بپرسی تو مال کی هستی؟!
و اون بدون معطلی بگه:
” فقط مال تو “

.

.

.

آسمان نیستم که هر پرنده سهمی از من باشد
من آن پرنده ام که سهم آسمانش را از چشمان “تو” میخواهد .

.

.

.

آهستـه فتــــح کرده ای با چشمهایت
هرچـــه داشته ام را
حالا تمام جهــان من مستعمره ی توست

.

.

.

چشمَم که به چشمَت نمی افتدحس میکنم دنیا دیگر جای خودش نیست …

.

.

.

به هیچ دردی نمی خورندجزعاشق کردن..مشکی ِ چشم هایَت …

.

.

.

چشم هایت …زیباترین فیلمی ست که دیده ام!با سناریو ای از جنسِ نگاهت.

.

.

.

این‌همه خط نوشتم وُ یکی نستعلیقِ چشم‌های تو نشد!!!

.

.

.

این روزهاهمه با خنده میگن دیدی..چقدبهت گفتیم…بزار بگن اینا چمیدونن دوست داشتنت یعنی چی….

.

.

.

توهمی شدم..امروزفقط اسم تو شنیدم عین دیوونه ها دنبال چشات میگشتم…..

.

.

.

همیشه از نگاه تو باتو عبور می کنم
از این ک عاشق توام حس غرور می کنم !!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد