اس ام اس آتشین

زمانی می رسد که تمام عاشقانه هایم برای تو

در یک کلمه خلاصه می شود

گور بابات

------------------------------------------------------

ترکت می کنم و تنهایت می گذارم

تا بیش از این انرژی ات را صرف نکنی برای

صادقانه دروغ گفتن
  
------------------------------------------------------

گاهی به بعضـــــیا باید گفت :

عزیزم اگه برام بـــزرگ شده بودی

فقط به خاطر خطـــای دیــدم بود

------------------------------------------------------

هر وقت در فریب دادن کسی موفق شدی

به این فکر نکن که اون چه قدر احمق بوده

به این فکر کن که چه قدر بهت اعتماد داشته

و تو چه قدر پست و بی وجدان بودی

که از این اعتماد سوء استفاده کردی

------------------------------------------------------

گرگ ها همیشه زوزه نمی کشند

گاهی هم می گویند : دوستت دارم

و زودتر از آنکه بفهمی بره ای ، می درند خاطراتت را

و تو می مانی با تنی که بوی گرگ گرفته

-------------------------- اس ام اس تیکه دار ----------------------------

خنده ام می گیرد

وقتی پس از مدت ها بی خبری

بی آنکه سراغی از این دل بگیری

می گویی دلم برایت تنگ است

یا دلم را به بازی گرفته ای

یا معنای واژه ها را خوب نمی دانی ؟

دلتنگی ارزانی خودت

من دیگر دلم را به خدا سپرده ام

------------------------------------------------------

هی فلانی

دیگر هوای برگرداندنت را ندارم

هرجا که دلت می خواهد برو

فقط آرزو می کنم وقتی دوباره هوای من به سرت زد

آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت

باز هم آرام نگیری

و اما من بر نمی گردم که هیچ

عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع می کنم

که نتوانی لم دهی روی مبل های راحتی

با خاطراتم قدم بزنی

------------------------------------------------------

اولا به نظر می رسید که زندگی بی تو یعنی هیچ

حالا که رفتی فهمیدم که فقط به نظر می رسید

------------------------------------------------------

یه بیماریه مادرزادیه لاعلاج داریم

هرکی رو می بینیم فکر می کنیم آدمه

------------------------------------------------------

یه سری آدما رو نباید بالا برد

باید بالا آورد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد