اس ام اس عشق یعنی

تا تو هستی که دستانم را بگیری

آرزو می کنم هر روز زمین بخورم

کاش تابستان ها هم برفی بود

------------------------------------------------------

لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم

از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو

و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم

گفتم ای کاش پناهم باشی

همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی

و تو گفتی هستم

تا نفس هست کنارت هستم
  
------------------------------------------------------

آدم ها برای هم سنگ تمام می گذارند

اما نه وقتی که در کنارشان هستی

نه آنجا که در میان خاک خوابید

سنگ را تمام می گذارند و می روند

------------------------------------------------------

دیگر ناراحت نیستم

دلم تنگ نیست

تنها نیستم

کسی چه می داند

شاید دعاهام مستجاب شده

و راضی به رضای خدا شده ام

------------------------------------------------------

و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد

و برف نا امیدی بر سرم یک ریز می بارد

چگونه بگذرم از عشق از دلبستگی هایم

چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم

-------------------------- اس ام اس عاشقانه ----------------------------

دقت کردین جمله ی دوستت دارم سوالی نیست

ولی همه بعد از گفتنش منتظر جوابن

------------------------------------------------------

عشقت به دلم اگر بتابد چه کنم

بهرت به سرای من بخواب چه کنم

یک دم به سوال جوابده ای دوست

روزی که دلم تو را بخواهد چه کنم

------------------------------------------------------

تو آن نیستی که به یادت بیاورم

تو آن همیشه ای که به یادم می مانی

------------------------------------------------------

دستانت رو دور گردنم حلقه کن بانو

این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است

باور کن ...

------------------------------------------------------

دیگر تمام شد

آرزو هایم را گذاشتم در کوزه

با آبش قرص های اعصابم را می خورم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد