اس ام اس دپرسی

ساعت های نبودنت روی مچم بسته نمیشود

حلقه می شوند دور گردنم

------------------------------------------------------

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺖ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﮔﯿﺮ ﺑﺎﺷﻪ

ﮐﻞ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺭﻭ ﻧﺦ ﮐﺶ ﻣﯿﮑﻨﻪ
  
------------------------------------------------------

جدایی نادر از سیمین اسکار میگیرد

و جدایی تو از من جانم را

------------------------------------------------------

هزار کلمه بر جای خالیت ریختم اما پر نشد ؛

به گمانم جایت بینهایت خالیست !

------------------------------------------------------

همیشه بهت می گفتم دلم میخواد خوشحالت کنم

چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت نبودن منه

------------------------------------------------------

الان که این را می نویسم ساعت دقیقا راس نبودن توست

تو هر موقع دلت خواست بخوان

-------------------------- اس ام اس دپرس ----------------------------

اعتراف می کنم عاشقت نبودم ، هنوز هم شاید نباشم

اما اعتراف میکنم مرگ را بارها در نبودنت زیسته ام ...

مرگ همان تویی هستی وقتی که نیستی

------------------------------------------------------

هیچوقت دل اونایی که گریه شون بی صداست رو نشکنید

چون این آدما هیچکس رو ندارن که اشکاشونو پاک کنه

------------------------------------------------------

سوم

هفتم

چهلم

سال

چند سال دیگر باید عزادار نبودن هایت باشم

------------------------------------------------------

خدارو شکر بعد این همه زندگی

منم یه چیز شدم

فراموش

------------------------------------------------------

دلم می خواهد گاه به دستانت که مینگری

جای خالی دستانم را به یاد آوری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد