اس ام اس غمگین عشقولانه

حداقل درخواب های من دستش رانگیر

حرمت نگهدارلعنتی
.
------------------------------------------------------
.
زندگی سه چیز بیشتر نیست

به اجبار به دنیا اومدن

با غم زیستن

با ارزو مردن
  
------------------------------------------------------
.
افسوس که دنیا همیشه بر وفق مراد کسانی بوده

که شکستن دل سرگرمی انهاست
.
------------------------------------------------------
.
شب هایم درد دارد

وقتی ندانم چراغ اتاقت را

کدامین دست خاموش می کند
.
------------------------------------------------------
.
شاید اگه نمی فهمیدی اینو

که تو رو زیادی از حد دوست دارم الان بودی

بدون تو شبام پر از غم و سرماست
.
------------------------------------------------------
.
چقــــدر باید بگذرد؟

تا مــن در مــرور خــاطراتم

وقتی از کنار تــــو رد می شم

تنــــــم نلــــرزد

بغضــــم نگیــــرد
.

--------------------------- اس ام اس غمگین ---------------------------

.
تولد انسان همانند روشن شدن کبریتی است

و مرگش خاموشی آن

بنگر در این فاصله چه کردی

گرما بخشیدی ؟

یا سوزاندی  ؟
.
------------------------------------------------------
.
کاش میشد گفت : مرسی دیگه میل ندارم

وقتی پر از دلتنگیم
.
------------------------------------------------------
.
نگذاشتی این من عاشق به تو برسد

عیبی ندارد

فقط دست از سر پلک هایم بردار بگذار به هم برسند

از وقتی رفته ای عجیب بی خواب شده ام
.
------------------------------------------------------
.
دلم کار دست است

خودم بافتمش

تارش را از سکوت

پودش را از تنهایی

همین است که خریدار ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد