اس ام اس های تنهایی جدید اسفند

این روزها برای تنها شدن

کافیست صــــــــــــــــادق باشی
.
------------------------------------------------------
.
انگشتت را هرجای نقشه خواستی بگذار فرقی نمی کند

تنهایی من عمیق ترین جای جهان است

و انگشتان تو هیچ وقت به عمق فاجعه پی نخواهند برد
  
------------------------------------------------------
.
مـــن برای تنهــــــــــــــــا نبـودن

آدم های زیادی دور و برم دارم

آن چیزی که ندارم کسی برای بـا هــــــــــــــــم بـودن است
.
------------------------------------------------------
.
احتیاط

در این شهرِ لاکردار

تمام کوچه باغ های عاشقی

به اتوبان های تنهایی وصل می شوند
.
------------------------------------------------------
.
یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم

یه دل گرفته

یه زندگی پر از خالی

من سرشارم از تنــهایـــــــــی
.
------------------------------------------------------
.
گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتراست

باور کن بعضیا تنهاترت می کنند
.

-------------------------- اس ام اس تنهایی ----------------------------

.
بد نیست!

تنهایی دارد صیقلم می دهد

اما از آن روزی می ترسم

که از گوی وجودم

جز محور میانی ای نماند
.
------------------------------------------------------
.
سـاعـتـی چـنـد مـی گـیـری

کـه بـا مـن نـبـاشـی

هـر روسـپـی قـیـمـتـی دارد

مـی خـواهـم نـبـودنـت را بـخـرم

تـنـهـایـی!
.
------------------------------------------------------
.
آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم

و فهمیدم تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد

به شرط اینکه درکش کنم
.
------------------------------------------------------
.
اونایی که شما رو به وعده های پوچ استند بای نگه میدارند و میرند

هرگز بر نمی گردند،تا با تلنگری شما رو از تنهایی در بیاورند

گفتم که همیشه روشن باشید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد