اس ام اس دوست دارم عاشقانه

دوستت دارم

گلایه از تکراری بودنش نکن

مشکل از مـــــن نیست

تو زیادی دوست داشتنی هستی
.
------------------------------------------------------
.
خسته ام

از تـــــو نوشتن

کمی از خود می نویسم

این منم که دوستت دارم
  
------------------------------------------------------
.
تا دیروز

هرچه می نوشتم عاشقانه بود

از امروز هرچه بنویسم صادقانه است

عاشقانه دوستت دارم
.
------------------------------------------------------
.
جز دوستت دارم هایی که واژه نیستند

مثل دم در پی بازدم حیاتم را رقم می زنند
.
------------------------------------------------------
.
تلخترین حرف : دوستت دارم اما

شیرین ترین حرف : اما دوستت دارم

به همین راحتی جابه جایی کلمات زندگی را دگرگون می کند
.

--------------------------- اس ام اس دوستت دارم ---------------------------

.
دوست داشتن ات ، هــوس نیست

کـه بــاشـد و نبــاشـد

نفــس اسـت

تا بــاشم

تا باشی
.
------------------------------------------------------
.
شایـــد تنــــهـــا کســـــی نیستم کـــه دوستــــت دارم

امـــــــا

کــــســـی هستم

کـــه تـــنـــهـــا تـــــــــــو را دوســـت دارم
.
------------------------------------------------------
.
قول می دهم لام تا کام حرفى نزنم

فقط بگذار ازدال تا میم بگویم ، بگذار بگویم که دوستت دارم

دیگر لام تا کام حرفى نمی زنم
.
------------------------------------------------------
.
بــه ارتفــاع ابــدیــت دوستــت مــی‌دارم

حتــی اگــر بــه رســم پــرهیــزکــاری‌هــای صــوفیــانــه

از لــذت گفتنــش امتنــاع کنــم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد