اس ام اس غمگین و احساسی

ببخش که گاهی یادم میرود

قصه با نبود تو آغاز می شود

------------------------------------------------------

من بازمانده یک داستان پر دردم

همان یکی که همیشه بود کنارِ یکی که هیچوقت نبود
  
------------------------------------------------------

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺩﺳﺘﺶ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺖ ﺑﻮﺩ

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﻐﻀﺶ ﺗﻮ ﮔﻠﻮﺕ ...

------------------------------------------------------

جای خالیِ تو کنارم

چشمانم را میسوزاند !

------------------------------------------------------

ببین ، ﺳﺮﺍﻍ ﻣﺮﺍ ﻫﯿﭽﻜﺲ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﺩ

ﻣﮕﺮ ﻛﻪ ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ، ﻏﺼﻪ ﺍﯼ ، ﻏﻤﯽ

------------------------------------------------------

همه بدهی هایم را هم که صاف کنم به دلم مدیون میمانم

برای تمام دلم میخواست های بی جواب مانده ام

--------------------------- اس ام اس دپرس ---------------------------

خواب مرا نمی برد

تو را می آورد بی آنکه باشی ...

------------------------------------------------------

دل بسته ام به پاییز

شاید دوباره از سر مهر بیایی

------------------------------------------------------

ایستاده ام ، بگذار سرنوشت راهش را برود ...

من همین جا کنار قولهایت ، درست روبروی دوست داشتنت

و در عمق نبودنت محکم ایستاده ام

------------------------------------------------------

فردا هم می آید اما تو نمی آیی

من به تکرار روزهای تلخم عادت دارم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد