اس ام اس عاشقانه غمگین

در صدا کردن نام تو

یک کجایی پنهان است

یک کاش می بودی

یک کاش باشی

------------------------------------------------------

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست آه

بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب

در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاس
  
------------------------------------------------------

دیـالوگِ همیشه یـک نفـره ام را هـی مـرور می کـنم

تا وقتی به چشم هایت می رسم حرفی برای گفتن داشته باشم

اگــر انگشت های هیــس دوبـاره ژسـت عــاشقانه ام را به هـم نزنند

------------------------------------------------------

نگاهم بی قرار هجوم قدم های توست

و تو با خبری

اما هرگز از جاده ی دلم گذر نمی کنی ...

------------------------------------------------------

بی تو

حتی باران هم

بوی تشنگی می دهد

گـاهــــی لال مـــی شود آدم

حـرف دارد ولـــی

کلمه نـدارد

-------------------------- اس ام اس عاشقانه ----------------------------

حضرت ایـــوب کجایــــی ؟

تا برایــت از صبر بگـویم

------------------------------------------------------

چه معنـــــى دارد

زندگى

وقتى که هیچ اتفاقى من و تو را

سر راه هم قرار نمى دهد

------------------------------------------------------

معجزه‌ها با باد رفته‌اند

و چشمانی که چشم مرا گرفت

همیشه در حاشیه‌ی آینه جا ماند

و پشت پنجره چقدر نیامد

آن‌که قرار بود

------------------------------------------------------

ذهنـــم فلـــــج می شود

وقتــــــی می خــوانمــت

و تــــــو

نمی گویی جانــــــم

------------------------------------------------------

دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست

اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاید نیست

مثل دنیای من ، اگر تو باشی هستم ، اگر نباشی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد